"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead
volgens mij was dat 300kbyte/s
Lang. Heel lang.
Ik had ooit nog eens een verbinding tussen 2 pc''s via paralelle poort, met een vriend van me, toen hebben we een spel gecopieerd van 180Mb. Daar zijn we 3uur mee bezig geweest.
Ik had ooit nog eens een verbinding tussen 2 pc''s via paralelle poort, met een vriend van me, toen hebben we een spel gecopieerd van 180Mb. Daar zijn we 3uur mee bezig geweest.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Was er al bang voor dat dat heel lang ging duren. Het gaat er ff om dat ik de Pc van m''n vriendin opnieuw installeer, een Ghost image maakt en die overpomp naar mn eigen PC om het op CD te bakken. En netwerkkaartjes heb ik zo niet ter beschikking.Op dinsdag 08 mei 2001 13:22 schreef NukeZz het volgende:
Lang. Heel lang.
Maargoed, het is dus nog wel te doen. Niet dat het een week gaat duren ofzo.
BTW is USB een mogelijkheid?
"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead
Kan met USB maar daar heb je een programma voor nodig en daar weet ik ff de naam niet meer van sorry.
There is no art to find the minds construction in the face