Toon posts:

* Map Pack v1.0 voor GoT CTF server *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
http://www.angelfire.com/games/got/GoTCTFMapPack1.0.exe

Deze Pack bevat 11 nieuwe levels en weegt maar zo'n 3MB. Vanaf nu samen met wat standaard maps op de server draaiend. Uitpakken in je Unreal directory, met behoud van subdirectory structuur.

Server 62.108.16.215

Maps:
2FortsinHell
Arabian Nightmare
Ceremonial
City
CTF
Dangerzone
Deathfan
Freespace
Urban Carnage
Car Park
Hall of Giants

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:50

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

He DolfM,

Ik vind het vriendelijk van jou om je pc beschikbaar te stellen voor UT CTF, maar A2000 werkt mij een beetje tegen, de ene keer heb ik een ping van 110 en dan opeens 400, t'is een beetje vaag, gamed ook niet lekker! :(

Alle respect.. ;)

Whatever.

Verwijderd

Topicstarter
Feedback is altijd welkom...

De server is een Celly 450MHz met Win95OSR2 en 64MB Ram, dus daar kan het niet aan liggen. Tussen 7 en 10 schommelt de A2000 verbinding 'n beetje, dan is volgens mij de hele straat aan't surfen. Ik had hier vroeger nooit last van tot ong. 2 maanden geleden. Wat voor'n internet aansluiting heb je? Welke provider?
Wat ook meespeelt is dat met custom maps mensen van der server gaan downloaden. Maar de nieuwe set maps is gewoon te gaaf om eraf te halen... Trouwens, gisteren waren er weer 'n aantal [GoT] leden met prima ping. Zzaxxon bijv. (die ook heftig kont aan het kicken was :D).

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:50

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Ik heb ISDN thuis, sneller kan ik niet krijgen! Maar ik heb meestal een goede ping als ik inbel bij Wanadoo Internet, Ik speel meestal op servers die een Ip hebben van 19x.xxx.xxx
Meestal is een ping van 100 normaal voor mij! ;)

Bdw hoe zet je zo'n gameserver op? Is het makkelijk?

Whatever.

Verwijderd

Ik ga ze maar gelijk binnenhalen DolfM. Trouwens, ik had gisteravond veel meer lag dan de eerste avond. Misschien inderdaad door het binnenhalen v/d custom maps door anderen. Verder een toffe server, houwen zo !!

Verwijderd

Die link werkt niet, kijk maar ff.

Verwijderd

Topicstarter
Hier werkt ie prima. Gebruik je download accelerator of Getright/ Gozilla of zo? Er zit nog een Angelfire nag-screen tussen nl.

Verwijderd

Ik gebruik Getright idd. Ik haal een bestandje binnen van slechts 4KB ?????

Wot doe i hef toe doe ?

Verwijderd

Topicstarter
joe hef toe drukken op shift geloof ik als je klikt, of anders 'integrate as browser plugin' of zo in Getright uitzetten.

Verwijderd

Ik heb ook de vaagste pings daar op die CTF server.
De ene keer rond de honderd maar dat kan binnen seconde naar 400 of 500 schieten. Ik heb ook heel vaak dat irritante disconnect icoon.

Maar wel tof dat je die server neergezet heb.
Misschien kom ik nog es, als de ping beter is voor mij.

Verwijderd

Tis gelukt. Gewoon getright afgesloten en op de link geklikt. Tnx.

Verwijderd

hee DolfM, ik heb die pack binnen maar volgensmij zit er in "Arabian Nightmare" een bug. De textures v/d lava gaan heel raar knipperen als je over de richel loopt. BDW, "Dangerzone" zou ik er ook uitgooien als ik jou was. De rest is wel gaaf, die "Deathfan is leuk verzonnen". Verder veel kleine, dus spannende maps.

• ragger78
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20-06-2025

ragger78

ehm...ja

Hmm, ik kon gisteren niet op de server komen.
UT crashte telkens bij laden van map ceremonial.
Ik heb net die 405b patch eroverheen gegooit, dus ik weet niet of het daarvan komt.
Iemand anders daar ook problemen mee?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het aantal custom maps verminderd, omdat er veel mensen deze van de UT server gingen downloaden, wat vreselijke lag veroorzaakt. De map pack blijft in gebruik, want ik zal de 'custom' levels roeleren. Ceremonial & Arabian Nightmare zal ik niet meer draaien.

Vandaag (of moet ik zeggen gisteren :o) was het weer erg druk. Spits rond 11 uur.

Ik krijg die nieuwe mutators maar niet aan de gang, ook de skinpack niet. Als iemand een tip heeft...

Oja, de server is nu ook te bereiken via ctf.unreal.tweakers.net :)

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
Heb je de maps wel geïnstalleerd op je eigen pc? Bij mij stopte UT er ook mee toen ik die maps nog niet had.

Verwijderd

Die mutators.....

Ik heb die bestanden bijv. Soulharvest, dat is een unreal mod, gewoon dubbelgeklikt in de verkenner. Dan installeert ie em. Maar hoe je hem moet activeren ? Ik denk hetzelfde als die Fatboy en Chainsaw melee. Suc6

Was idd weer erg druk. Kicke

• ragger78

ragger78

ehm...ja

Gert> Ik heb gewoon dat map packje geinstalleerd. Alle andere mapjes gaan wel goed. Ceremonial zal wel kaduuk zijn ofzo..

Verwijderd

Topicstarter
Marko, kun je je de command line van je 'UMOD' file type opsturen? Daarmee bedoel ik de file type 'open' commando die onder 'folder options' staat. Nadat ik Win95/98 'n paar keer heb geherinstalleerd ben ik die kwijt. Ik heb het met de hand geprobeerd, maar ik krijg een 'ot of virtual memory' error. Bij mij staat ie zo:

d:\games\UnrealTournament\System\UnrealTournament.exe "%1"

tenks

Verwijderd

Sorry Dolf, ik heb je post een paar keer gelezen maar het dringt niet echt tot me door. Gaat iets te ver geloof ik voor mij. Heeft het iets te maken met de console ?

Probeer het nog eens uit te leggen. Tnx.

[GoT]Marko

• ragger78

ragger78

ehm...ja

Dolf> command line is:
ut\system\setup.exe -install %1

Verwijderd

Breng mij die kennis ook eens bij aub....

Verwijderd

Topicstarter
Marko, op jouw PC staat de .UMOD extensie geassocieerd met Unreal, dwz als je op de mutator files dubbelklikt weet windows dat ie ze in Unreal moet openen. Op mijn PC is die 'link' niet aanwezig dus moet ik die zelf aanmaken. Dat kun je doen door een willekeurige folder te openen en dan in het menu view-> folder options te kijken onder 'file types'. In het lijstje staat bij jou ergens 'Unreal Tournament Mod' of 'UMOD file' ofzo. Als je die edit krijg je precies te zien welk commando Windows gebruikt voor die extentie. Dat is wat ik je vroeg. (wat een lang verhaal :))

Bjorge, bedankt, ik ga het vanavond weer proberen. Trouwens, ik heb de skinpack nogmaals geinstallerd op de server (had een foutje gemaakt) en ik krijg op de server als ik alleen speel wel de juiste skins te zien (niet groen :P). Het rare is als ik connect als client wordt ik weer groen!

Verwijderd

Dolf, ik begrijp het nu wel. Ik zie dat je een engelstalige windows gebruikt ?
Pagina: 1