[BC3] geluidskaart problemen

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb een nieuw moederboord gekocht een Abit kt7a-raid. Win ME geinstalleerd.
Nu heb ik een probleem mijn geluidskaart (Azech PCI 338-A3D) loopt mijn computer vast als ik een een willekeurig geluid bestandje afspeeld, maar als de computer opstart hoor ik wel het opstart geluidje.

Dus ik dacht he slechte geluidskaart laat ik maar een creative live kaart proberen, maar dezelfde problemen. In apparaatbeheer zitten geen fouten.

Alle PCI-sloten geprobeert mocht niet baten.

Bij het op nieuw installeren van Win ME alleen de Videokaart erin. En daarna de geluidskaart erbij steken maar blijft dezelfde probleem geven.

In me Bios heb ik mijn serial port gedisabled maar hielp ook niet.

Wie weet waar het aan ligt want ik ben teneinde raad.

Systeem:

Jeton GF2 MX 32 MB
Intern geheugen 256 MB 133Mhz
AMD Duron 750
Mitsumi CD-rom drive
Hp 7200i cd-rw
HD ata 100 30G Maxtor

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Lijkt erop dat je een conflict hebt met een ander apparaat. IRQ DMA of geheugen adres.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Van de sb live kaart is bekend dat hij niet goed werkt met windows me als je oude drivers gebruikt, misschien is dit bij jouw kaart ook zo. Kijk ff op de site van de fabrikant of er een bug bekend is met win me en download de nieuwste driver...}:O