De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
weet ik maar hoe moet ik ze bij elkaar voegen? zodat ik in windows in grote schijf krijg?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
nadat je die jumpers gezet hebt krijg je een andere opstart, ga met ctrl-h (geloof ik) het raid menu in, kies 1 (auto config).
nu kan je met fdisk raid0 partities aanmaken...
nu kan je met fdisk raid0 partities aanmaken...
Ik hoorde ook iets over stripen? kun je dat uitleggen?
Verwijderd
stripen is een techniek waarbij je in blokjes van 64 kb schrijft naar je hdd''s.
hierdoor kan je heel snel schrijven en lezen (je schrijft en leest op 2 hd tegelijk)
hierdoor kan je heel snel schrijven en lezen (je schrijft en leest op 2 hd tegelijk)
en hoe krijg ik dit voor elkaar? Ben een newbie...:7Op dinsdag 08 mei 2001 11:38 schreef bwe het volgende:
stripen is een techniek waarbij je in blokjes van 64 kb schrijft naar je hdd''s.
Pagina: 1