[BC3] Mijn pc valt steeds uit, help?

Pagina: 1
Acties:

• Freezo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-08 17:49
Hallo allemaal,

Om de een of andere reden valt mijn pc ZOMAAR op een willekeurig moment uit. Enige idee hoe dit kan?
Ik heb een PII 400 +320 MB geheugen

Please help.THNX!

Greetz,
Freezo

Mijn Specs: AMD Thunderbird 850; Asus V7700 Deluxe+Oxygen 1600 SW; 640 mb SDram; 16xdvd speler;32x12x40 Rewriter; 10Mbps Ethernet Adapter; Cordless Desktop; 17,3 TFT Silicon Graphics Flatpanel; 80gig

Verwijderd

Check alle bedrading in de PC, heb dit ook welles, komt vaak omdat er dan een power cordje los zit, bijv. van je mobo of van een cdrom of HD.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Welk OS gebruik je?
En sinds wanneer heb je dit probleem?
sinds je aan je computer hebt zitten sleutelen ofzo? ;)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

hmmz check je voeding is zou ik zeggen of reset je bios ff voor de zekerheid

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
voeding.

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Maak je voeding eens open en haal die stofnesten eruit... Het zou kunnen dat door stof de voeding te warm wordt en zichzelf uitschakeld.

Controleer gelijk of de CPU ventilator nog schoon is en goed ronddraait, bij sommige PII systemen hebben ze een heel brak ventilatortje ingebouwd.

En als je het alleen online hebt:
doe eens een virus/trojan scan. Je moest eens weten hoeveel mensen de avond doorkomen met andermans pc uitzetten en hard lachen...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

check ook ff de voeding fan. een neef van me maakte laatst mee dat de pc een beetje HEET werd hij kijkeh bleek zijn voedings fan helemaal niet te draaien door de stof dus check deze ff.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Op dinsdag 08 mei 2001 02:07 schreef unicorn7 het volgende:
Maak je voeding eens open en haal die stofnesten eruit... Het zou kunnen dat door stof de voeding te warm wordt en zichzelf uitschakeld.

Controleer gelijk of de CPU ventilator nog schoon is en goed ronddraait, bij sommige PII systemen hebben ze een heel brak ventilatortje ingebouwd.

En als je het alleen online hebt:
doe eens een virus/trojan scan. Je moest eens weten hoeveel mensen de avond doorkomen met andermans pc uitzetten en hard lachen...
Volges mij heb je ut bij ut rechte eind...ik had dit ook...zie mijn topic...en heb de voeding opengehaald ebn er met een stofzuiger in zitten wroeten en nu doettie ut weer aardig....hoop ik ;)

• Freezo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-08 17:49
BEDANKT ALLEMAAL!

Mijn Specs: AMD Thunderbird 850; Asus V7700 Deluxe+Oxygen 1600 SW; 640 mb SDram; 16xdvd speler;32x12x40 Rewriter; 10Mbps Ethernet Adapter; Cordless Desktop; 17,3 TFT Silicon Graphics Flatpanel; 80gig

Pagina: 1