[BC3] Dell Dimension maakt zo''n herrie

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
geweldig, koop je een Deel PC (dom dom) maakt het klere ding na een jaar meer herrie dan de stofzuiger. Dell heeft alles al vervangen maar het blijft een klere herrie. Heeft iemand ervaring met het stiller krijgen van dit type apparaten (Type: Dimension XPS T___Processor: PENTIUM III 500 KATMAI) en zo ja hoe en wat. M.n. de ventilator op de cpu maakt een takke herrie dus als iemand daar een oplossing voor heeft gaarne.
Alvast bedankt. En mocht dit niet slagen tja dan heb ik nog een prima pc-tje te koop voor in de meterkast.

Swiebert!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

emmm ventilator vervangen??
klinkt als een verotte fan.........

• Ra5a
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

yup had ik ook last van heb me er een majestic titan aan gezet ik hoor m niet eens meer ik kon toen der tijd helemaal niet slapen door dat kut ding...

Imperfectionist.

• BC3 Victim
tja die ventilator maakt al sinds ik hem heb een takke herrie (alhoewel...harde schijf kan er ookwat van). Alleen wat voor stille ventilator past er op zo''n Dell

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• machiel
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-07 18:09
Wat vreemd, het enige waarom ik spijt heb dat ik een nieuwe pc heb gekocht is omdat hij meer lawaai maakt dan mijn oude Dell. Dell staat wat mij betreft bekend om extreem stille systemen. Zo stil krijg ik mijn systeem nooit.

• BC3 Victim
datzelfde had ik nou ook toen ik mijn Dell kreeg. Wat was mijn vorige toch lekker stil... zucht:Y)

Pagina: 1