De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
yup had ik ook last van heb me er een majestic titan aan gezet ik hoor m niet eens meer ik kon toen der tijd helemaal niet slapen door dat kut ding...
Imperfectionist.
tja die ventilator maakt al sinds ik hem heb een takke herrie (alhoewel...harde schijf kan er ookwat van). Alleen wat voor stille ventilator past er op zo''n Dell
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Wat vreemd, het enige waarom ik spijt heb dat ik een nieuwe pc heb gekocht is omdat hij meer lawaai maakt dan mijn oude Dell. Dell staat wat mij betreft bekend om extreem stille systemen. Zo stil krijg ik mijn systeem nooit.
datzelfde had ik nou ook toen ik mijn Dell kreeg. Wat was mijn vorige toch lekker stil... zucht:Y)
Pagina: 1