[BC3] Microsoft Wheel Mouse Optical USB-PS/2

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
help ME!!!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
een lange tijd heeft deze muis het goed gedaan, maar opeens begon ie vreemd te doen. Ik heb hem al van USB naa PS/2 verwisseld en omgekeerd.
Ik heb vrij vaak dat de muis vastloopt. In windows dat de muis er mee stopt en dan zit meteen windows helemaal vast. Ook heb ik als ik Counter-strike speel, wat veel belangrijker is*D, dat als ik me om wil draaien met de muis, dat ie gewoon stopt, dan moet ik eerst me muis OPTILLEN:( voordat ie het weer doet. GVD. heeft iemand dit eerder meegemaakt? en wat kan ik er aan doen behalve een nieuwe kopen? ligt het aan drivers? o.i.d? help me!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ik heb dit probleem ook precies het zelfde
aleen met de explorer in counterstrike stopt de muis maar het spel gaat gewoon verder en in windows loopt windows gewoon vast echter heb ik het vastlopen aleen met PS2 met USB loopt de PC niet vast dan haal ik het USB stekkertje er uit en prop het er weer in dan gaat het weer goed tot de volgende stop...
wat dit is weet ik niet ik heb mijn muis aan iemand mee gegeven en die werkt er al een week me zonder probs...

• BC3 Victim
ja ik heb ook niet dat CS vastloopt alleen het draaien met de muis stopt. Dus als ik zegmaar 180 graden wil draaien naar achter, dan stopt ie op 90 graden. op de helft dus.
maar als ik steeds me USB erin en eruit haal dan moet ie het doen...???

maar toch is het belachelijk dat zo met een muis moet werken!!!;(

• BC3 Victim
ik moest effe dit omhoog posten...

weeet dan niemand de oplossing?

Verwijderd

Op dinsdag 08 mei 2001 01:33 schreef Timmaahh het volgende:
ik moest effe dit omhoog posten...

weeet dan niemand de oplossing?
Koop een Logitech Mouseman Optical >:)
Pagina: 1