Toon posts:

[BC3] PS2 ombouwen ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heeft er al iemand zijn PS2 omgebouwd?
welke chip heb je gebruikt en hoe werkt het?
kan je ook backups spelen van PS2 spellen?

Zal waarschijlijk verkeerde forum zijn maar ja.....

• James_Watt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-08 15:56
Heb ze nog niet ongebouwd maar de chip''s ervoor zijn al verkrijgbaar en backups zijn er ook al voor de PS2.8-)

nu alleen de prijs nog naar beneden van die playstation 2:7

Iwill KK266 R | Amd 1333 266 | Global win wbk38 | 512 Mb M-Tec | 2 x Seagate U 5 40 Gb raid 0 + 2 x Barracuda IV 80 GB raid 0 | Liteon 48x12x48 | Cyberdrive 52 | Radeon 8500 | 3com509 |

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
het wordt gedaan met action replay kastje+chip ofzo denk ik kost ongeveer 200piek om het te laten inbouwen maar als je een echte tweaker ben ga jezelf aan de slag met je soldeer apparaat.

Ik heb ook gehoord dat je het ook kon doen met een speciale cd, die draai je als eerst(dus je start hem daarmee op) en daarna zet je je back-up spel in.(veel bij IBAZAR tekoop aangeboden)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

niet zagen zoeken , www.modchip.com had ze denk ek . Maar hoe ga jij in godsnaam DVD gamez backuppen ?

Verwijderd

Ik kan je vertellen dat er voor de ps2 echt nog geen bootdisk te krijgen is. Voor de Psone is wel een bootdisk verkrijgbaar waar je backups mee kan afspelen.
Over dat ombouwen : wacht daar maar ff mee, doen wij ook, want dan moet je gaan swappen :r en dat is erg vermoeiend.

Verwijderd

Kijk hier eens: www.ps2games.nl

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

nee, als je slim bent wacht je ff en koop je de neo3 dit is de nieuwste chip en maakt tevens je ps2 regio code vrij dus je kan alle dvds bekijken ongeacht de regio code, helaas moet je nog steeds swappen met de action replay dit moet je doen als je ps2 backuppen speelt als je ps1 backuppen import speelt is dit niet nodig en kan je het gewoon spelen, zonder enige moeite.

Volgens mij is het enige nadeel dat het duur word en moeilijk te installeren iets van 12 draden, maar als je een beetje handig bent met een soldeerbout is het zo gebeurd.

Nu wil je zeker de site weten, ok ik geef het.

http://195.10.232.147/ is het adress normaal was het playstationmods.com maar die doet het nu niet.

En nee ik werk daar niet heb niet eens een ps2 is nog veeeeeeeels te duur voor mij ik blijf bij mijn psone.:)

En koop echt geen neo2 chip die zijn nu haast gratis en geef dus geen 200 gulden ofzo aan zo''n oude chip, advies van mij is koop die neo3 ;)

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Op maandag 07 mei 2001 22:09 schreef real_raichu70 het volgende:
niet zagen zoeken , www.modchip.com had ze denk ek . Maar hoe ga jij in godsnaam DVD gamez backuppen ?
niet tenzij ze veeeel fmv''s bevatten, tegenwoordig verkopen de sites de dvd bakckuppen ze noemen die HK silverps2dvd ofzo :)

In iedergeval er zijn gasten die de dvd copies verkopen, en zelfs ze zijn in HONg KOng zelfs een tientje. Of ze ze hier verkopen weet ik niet.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op maandag 07 mei 2001 23:09 schreef Oltje3 het volgende:
Ik kan je vertellen dat er voor de ps2 echt nog geen bootdisk te krijgen is. Voor de Psone is wel een bootdisk verkrijgbaar waar je backups mee kan afspelen.
Over dat ombouwen : wacht daar maar ff mee, doen wij ook, want dan moet je gaan swappen :r en dat is erg vermoeiend.
de meeste games zijn nog niet zo groot als een hele DVD, en passen nog gewoon op een CD. Er zijn ook hacker groups die het spel "kleiner" maken, door bv de geluidskwaliteit e.d. omlaag te halen.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1