De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
kunnen)
Heb ik ook gedaan en hij is superstil
Dat komt om dat de voedingsfan en je hd de meeste herrie maken.
Inbrekers nemen er steeds meer tijd voor..
Out of order...
Verwijderd
(nee, ik neem niet minder fans, die zijn het probleem niet)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
helpt echt geloof me!
is dat geen glasvezel dan? want als die zooi perongeluk in je peecee terechtkomt is het natuurlijk huilen geblazen!Op dinsdag 08 mei 2001 22:25 schreef Blox het volgende:
FF naar de Gamma Fietsen en een baal Rockwool halen! ff opmaten snijden en aan de binnenkant van je PCplakken!
helpt echt geloof me!
Verwijderd
glasvezel gelijd niet (trouwens rockwool de naam zegt het alOp dinsdag 08 mei 2001 22:56 schreef SEFje het volgende:
[..]
is dat geen glasvezel dan? want als die zooi perongeluk in je peecee terechtkomt is het natuurlijk huilen geblazen!
Verwijderd
JA GODVERDOMME!! NU ZIT ME HELE KAST VOL MET DAT SPUL!!!Op woensdag 09 mei 2001 00:11 schreef Count_Grishnackh het volgende:
off-topic:
EXCUSES!! dit was een maat vamme die even lollig wilde wezen
ben je wel snel geweest binnen een minuut kast vol spuiten en dan 16:nog wat reageren vindt ik knapOp woensdag 09 mei 2001 16:45 schreef SEFje het volgende:
[..]
JA GODVERDOMME!! NU ZIT ME HELE KAST VOL MET DAT SPUL!!!
- = [ en ik huppel weer verder ] = -
Nee oke, maar GELEIDT het ook niet??Op woensdag 09 mei 2001 00:05 schreef the_executor het volgende:
glasvezel gelijd niet (trouwens rockwool de naam zegt het al
we zijn niet allemaal zo goed in nedelandischOp woensdag 09 mei 2001 17:22 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Nee oke, maar GELEIDT het ook niet??
<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)
steven je weet wat ik zeg
neem superorb...
dat ding van SEF maakt btw meer herrie dan een dual Fop38
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Dit is echt waar, dus damnit..... :(:(:(:(:(dat ding van SEF maakt btw meer herrie dan een dual Fop38 (no joke)
Bovendien is het ook nog eens een stuk dunner dan dat noppenschuim in je pc plakken, bovendien is latexverf glad en wordt je airflow niet minder.
Alleen zal latexverf waarschijnlijk minder goed dempen dan dat schuim.. Hmm, ach ja, ik zou zeggen denk er es over na en kies dan