Toon posts:

[BC3] ventilator vraagje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hi is een normale ventilator erg magnetisch?
heb m naast me pc staan.
is tijdelijke oplossing als cooling:)
maar nou slaat pc af en toe uit, komt dit door dat hij te dicht bij de voeding zit?

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ja, die dingen zijn magnetisch. Ik zou proberen om hem iets verder weg te zetten.

They made me do it.

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
Gewoon proberen zonder ventilator lijkt me :)

Verwijderd

Topicstarter
probleem blijft, had wel ff de voeding open gemaakt om schoon te maken.
en de processor ook ff en gewoon terug gezet moet toch niks mis mee zijn

• Dr.Q
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-07 16:21
* Dr.Q heeft een 230v 14 watt (!!) 120mm van the army in zijn kast hangen... niets geen problemen mee, alleen een stekker extra.

Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)

Verwijderd

Op maandag 07 mei 2001 21:31 schreef Dr.Q het volgende:
* Dr.Q heeft een 230v 14 watt (!!) 120mm van the army in zijn kast hangen... niets geen problemen mee, alleen een stekker extra.
dit is wel een heel cool idee nooit bij nagedacht daar ga ik morgen meteen wat mee doen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Het zou ook kunnen dat door de ventilator de 220V teveel pieken vertoont. Dat kan vooral als het een oude of slecht ontstoorde ventilator is.
De voeding slaat dan in zijn beveiligingsstand, of het mobo geeft aan de voeding door dat de toevoer niet stabiel genoeg is.
resultaat: klik.......

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ik heb nog drie kleine koelhuis-ventilatoren liggen, is dat ook goed voor de koeling in mijn pc?

Ongeveer 30cm diameter

Zal mijn TB''tje 800@950Mhz koud blijven?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hoe groter, hoe beter....

:7

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Eeuh, is mijn AOpen HQ08 kast groot genoeg om alle drie in te bouwen?

Verwijderd

Op dinsdag 08 mei 2001 01:14 schreef unicorn7 het volgende:
Het zou ook kunnen dat door de ventilator de 220V teveel pieken vertoont. Dat kan vooral als het een oude of slecht ontstoorde ventilator is.
De voeding slaat dan in zijn beveiligingsstand, of het mobo geeft aan de voeding door dat de toevoer niet stabiel genoeg is.

resultaat: klik.......
Dit is zeer onwaarschijn lijk als je hem gewoon op het 220 net aansluit
wat denk je van een boormachine of een slijptol gaat alemaal de zelfde kabel die binnenkomt in de meterkast of je moet een vent. hebben waar de koolborstels wel erg van zijn versleten dat de voken eraf vliegen en dan nog.
Pagina: 1