Toon posts:

HOE VERLAAG je je PING

Pagina: 1
Acties:
  • 507 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hooi,

Ik ben een kabellaar en het is weer triest gesteld met casema. Nu vroeg ik me af WAT je kan doen om je ping te verlagen.
(wachten op ADSL geld niet)
dus zoiets als je resolutie op 320x200 zetten
speciale commands intypen ???

anything...kwil ook is op unreal.tweakers.net of de nieuwe CTF server...maar tis hier zo fucking traag....en als je met een ping van 400 ofzo rondloopt ben je zo dogmeat..

Thanx

Cosmic Fire

Verwijderd

Tsja, aan je ping zelf kan je denk ik weinig doen. Probeer texture details en sound quality is laag te zetten, dan loopt het in ieder geval sneller, bij mij wel, maar ik heb een 56k modem. Suc6!!

• elmuerte
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-02 20:48
op CTRl+ALT+DEL wil voor sommige mensen wel eens werken

• Shi'ngoth
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Wat een loze post Michiel.... ga je scheren.... Met Casema heb je nou eenmaal een hoge ping.... daar verandr je nix aan, probeer gewoon veel servers, totdat je er een hebt waar de ping redelijk is

suc6

}&gt;}&gt;}&gt;}&gt;}&gt;:r<P><BR>

Verwijderd

Ga naar http://www.kpn-telecom.nl
Even zoeken naar leased lines >:) >:) >:).

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:50

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Als je ISDN hebt dan moet je al die gratis internet providers maar eens testen m.b.v dosbox c:\ping www.adres.nl

Kijk dan welke de laagste ping heeft.
Ik had gisteren op de server van Demon Internet een ping van 70 (Wanadoo Free) i.p.v 130 met mijn oude provider!(IGR) ;) :P

Whatever.

Verwijderd

PING heeft niets te maken met resolutie of sound quality of oz. Je ping is de tijd die het duurt om van jouw pc naar de server te gaan en weer terug, als je ping hoger is krijg je dus vertragingen in het spel, omdat de data als spelersposities later bij jouw teregt komen. Aan je Ping kan je eigenlijk niets doen, als je op een kabelmodem zit. Als je een analoge modem had zou je een 3Com gaming modem ofzo kunnen komen, dit is een hardwarematige modem i.p.v. een winmodem (dus niet via de cpu) en hierdoor kan je ping tot 40% lager worden. Als je meer over dit modem te weten wilt komen moet je maar ff naar www.firingsquad.com gaan, die hebben ergens een grote review van het modempje staan.

Als laatste is er ook nog de mogelijkheid om een lannetje te beginnen... ping van <1 :-)

Suc7

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien ik nog steeds op de KABEL zit (en met smart wacht op ADSL) dacht ik toch meer aan 320x200 of zulke truukjes..maar het oog wil ook wat...ik draai nu alles op 1024x768@16 met alles medium en soundQ low
dit op een PIII450 128mb en een TNT 1. Als ik tegen bots speel haal ik gemiddeld 40fps
**********************************8
Dank je Maniaxe, eindelijk een beter antwoord, helaas blijft de situatie het zelfde, alleen 1 ding. Ik las bij een van de vorige posts dat als ze extra gib zouden doen als mod dat dat extra lag zou kunnen veroorzaken ???

Verwijderd

Dat van die lag met de mutator "More Gore" klopt inderdaad, dat staat zelfs bij de "review" van de mutator.
http://www.planetunreal.com/modcentral/mutators /

• Mini-me
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Als je nou een beetje kunt leren moet je hier op de campus van Universiteit Twente komen, de beste verbinding van Nederland.
Speel meestal internet games met een ping van 1 dus altijd een snelle verbinding :)
Pagina: 1