[BC3] Afstandsbediening

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Jah, ik vroeg me af of iemand me kon helpen met het volgende probleem...

Ik wil een afstandsbediening waarmee ik op afstand mijn pc mee kan afzetten, pausetoets voor wmp en nog een paar andere functies...

Weet iemand waar ze zoiets verkopen, hoe het noemt en of het eigenlijk wel bestaat?

Alle hulp is welkom.....

Thx

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Zijn al meerdere topics over geweest... ik had hetzelfde probleem ... gewoon search...

• BC3 Victim
ABG verkoopt afstandbedieningen voor WinAmp, wat je er verder precies mee kan weet ik niet
( www.abgcomputers.nl )

En MyCom had van die Marmitek mouse remote gevallen, die werkte altijd prima, is een "gewone" afstandbediening die alle functies van je muis kan overnemen. Wel prijzig!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Http://www.abgcomputers.nl

daar hebben ze een compleet setje voor je, zoekt en gij zult vinden.

//Hmm meer klanten hier :)

• BC3 Victim
Euhm, op die winkel staat een afstandbediening maar die is voor winamp, heb ik daar ook de mogelijkheid mee om windows media player op pause te zetten e.d.?

En om pc volledig af te sluiten?

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-08 16:39
Kijk ff op tweakers.net bij vraag&aanbod->overigen bij de aanbieding van edwinv. Deze heeft een IR-ontvanger voor je pc te koop, waarmee je mbv verschillende programma''s je pc kan bedienen.

20.- kost dat trouwens

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Weet jij waar ik wat software hiervoor kan krijgen?

Op m''n werk hebben we nog zo''n ding :)

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:01

Hoicks

Techno!

Ik heb dat ding bij abg computers gekocht en ik ben er heel blij mee! Aleen jammer dat er:

a) een 26 pins seriele connector bijzat en geen 9 pins.

b) ik nog steeds een prog zoek om met deze remote m''n hele bak te kunnen besturen ipv winamp alleen

• Dr_Frickin_Evil

Verwijderd

Staat zelfs in een van de laatste Computer Ideeën hoe dat moet |:(|:(

• Dr_Frickin_Evil
|:( right back at ya! Jij leest de Computer idee ;).

Verwijderd

<shameless plug> http://tweakers.net/aanbod/15520 </shameless plug>

• Snoekieboe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 12:41
er staat volgende week in de elektuur een schema van een ab die je op je PS2 poort aansluit.
Deze werkt met vrijwel iedere RC5 ab.
Dus met name philips ab''s.

ik ga hem zelf ook bouwen.

8000WP op Z-W & 1800WP op Z

Verwijderd

Op maandag 07 mei 2001 19:45 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
|:( right back at ya! Jij leest de Computer idee ;).
Ik AHUM moet toch AHUM op de hoogte blijven van AHUM nieuwe ontwikkelingen en KUCHKUCH vakliteratuur lezen >:)

• James_Watt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-08 15:56
Bij Conrad hebben ze voor 169,00 een marmitek afstandsbediening die je ook als muis kan gebruiken:9

Heeft iemand die al:?

Iwill KK266 R | Amd 1333 266 | Global win wbk38 | 512 Mb M-Tec | 2 x Seagate U 5 40 Gb raid 0 + 2 x Barracuda IV 80 GB raid 0 | Liteon 48x12x48 | Cyberdrive 52 | Radeon 8500 | 3com509 |

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:01

Hoicks

Techno!

Weet iemand hoeik erachter kan komen op welke freq. die remote werkt zodat (als het al mogelijk is) ik er software bij kan zoeken zodat ik vanuit m''n luie stoel windoos kan besturen?
Pagina: 1