De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
( www.abgcomputers.nl )
En MyCom had van die Marmitek mouse remote gevallen, die werkte altijd prima, is een "gewone" afstandbediening die alle functies van je muis kan overnemen. Wel prijzig!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
daar hebben ze een compleet setje voor je, zoekt en gij zult vinden.
//Hmm meer klanten hier
En om pc volledig af te sluiten?
20.- kost dat trouwens
Op m''n werk hebben we nog zo''n ding
a) een 26 pins seriele connector bijzat en geen 9 pins.
b) ik nog steeds een prog zoek om met deze remote m''n hele bak te kunnen besturen ipv winamp alleen
Deze werkt met vrijwel iedere RC5 ab.
Dus met name philips ab''s.
ik ga hem zelf ook bouwen.
8000WP op Z-W & 1800WP op Z
Verwijderd
Ik AHUM moet toch AHUM op de hoogte blijven van AHUM nieuwe ontwikkelingen en KUCHKUCH vakliteratuur lezenOp maandag 07 mei 2001 19:45 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
right back at ya! Jij leest de Computer idee
.
Heeft iemand die al:?
Iwill KK266 R | Amd 1333 266 | Global win wbk38 | 512 Mb M-Tec | 2 x Seagate U 5 40 Gb raid 0 + 2 x Barracuda IV 80 GB raid 0 | Liteon 48x12x48 | Cyberdrive 52 | Radeon 8500 | 3com509 |