[BC3] Harde schijf gecodeerd?

Pagina: 1
Acties:

• martin.h
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-03 23:09

martin.h

Met een HAMER past ALLES!

Topicstarter
Hallo allemaal.
Ik heb een zeer vreemd probleem en om alles ff duidelijk te maken werk ik met computer A en B....
(computer A is een p3 650 met een Aopen moederbord en 128mb SDRAM en een 20 gig harde schijf, ook zit er een cdrom speler en een brander in.)
(computer B is een p1 200 en heeft de standaardingen erin zitten: chaintech moederbord, 2,1 gig HD, 16mb ram, en een cdromspeler enz.)

Als ik ne de harde schijf van een andere pc ( van een vriend) in mijn p3 zet dan is alles op het eerst gezicht gewoon goed...
Maar zodra ik in de mappen ga kijken dan is alles gecodeerd en snap je er geen biet meer van...De dingen die erop stonden kan je niet meer terug vinden, wel een zooi gecodeerde files...Als ik deze HD in mijn p1 zet dan wil alles wel gewoon??

Ook als ik de HD van mijn p1 in mijn p3 zet dan is alles gewoon zooi..je snapt er echt niks meer van...Nu dacht misschien ligt het gewoon aan de HD''s maar ik heb er nu een aantal in gehad en nog steed het zelfde probleem.

Kan iemand mij hiermee helpen want ik wil graag gewoon mijn HD''s van de ene pc naar de andere kunnen zetten...

The Souffle will raise or it will not. And there is no damn thing you can do about it!

Verwijderd

hebben ze dezelfde bestandsindeling (fat) en weet je zeker dat ze niet gecompressed zijn?

Verwijderd

Dan staan je bios instellingen niet goed. Hij ziet je schijf dan anders in die twee computers. Zorg er voor dat ze het zelfde staan ingesteld.

Dus aantal cylinders en head e.d. het zelfde Ook op letten op type Normal/LBA/Large.

Handmatig instellen i.p.v. automatische detectie.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
driver overlays op de harddisk (ontrack diskmanager)

onjuiste partitie indeling (waardoor hij alleen correct gelezen wordt met de verkeerde translatie in de bios waarmee hij gemaakt is)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen