Ik zou voor de PlamOp maandag 07 mei 2001 07:48 schreef pooki het volgende:
Ik wil een PDA kopen maar ik weet niet welke beter is. De palm 105 of de Visor Deluxe.
Iemand?
Ik heb géén ervaringen met Visor, dus een vergelijking heb ik niet kunnen maken. Ik heb een Plam M100 en ben er erg tevreden over!
20*350ZO45°
Tjah, moeilijke kwestie.
Ze zijn allebei oké.
Ik zelf heb de M100, ben er zeer tevreden mee, alleen te weinig geheugen.
Tjah, je moet ze allebei ff in je handen zien te krijgen, dan kan je kiezen.
Ze zijn allebei oké.
Ik zelf heb de M100, ben er zeer tevreden mee, alleen te weinig geheugen.
Tjah, je moet ze allebei ff in je handen zien te krijgen, dan kan je kiezen.
Whatever.
Zeer zeker de visor deluxe.. het uitbreiden met springboard + USB cradle maken em gewoon een stuk kewler! draaien allebei op hetzelfde OS.. dus de handspring heeft alleen maar voordelen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De palm 100 is mooi, maar niet upgradable. Hij heeft ook nog eens een kleiner scherm dan alle andere modellen. Het geheugen zit ook zo vol. Die VDX doet het veel beter. Hij is sneller, heeft meer geheugen, is upgradable en je kunt veel coole gadgets kopen voor dat ding. En er komen nog veel meer uit. VDX of een 100? Voor mij geen vergelijking 
Ik werk al 6 jaar met zowat elke Palm die er is geweest, maar die 100 is alleen leuk als je hem als agenda wilt gebruiken (lees notitieblok). Wil je iets verder dan zit je meteen aan geheugen en OS limiet. Hij is alleen maar leuk...
Ik werk al 6 jaar met zowat elke Palm die er is geweest, maar die 100 is alleen leuk als je hem als agenda wilt gebruiken (lees notitieblok). Wil je iets verder dan zit je meteen aan geheugen en OS limiet. Hij is alleen maar leuk...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Pagina: 1