2dehands.nl is het wat ?? 
----------------------------------------
386DX40(44mhz AMD)
8mb geheugen (8x1mb)
8x cdrom
5.25" 1.2mb + 3.5" 1.44mb DD
HD dacht 240mb
8bit geluidskaart
8bit modem
16bit controllerkaart
16bit netwerkkaart
16bit Matrox MGA netwerkkaart (dacht 2mb, svhs uitgang, 32bit?)
minitower
Moet nog geinstalleerd worden, 3.11 of 95 naar keuze. Heb er zelf op gekweekt. Haalde onder win95 met kweek II in multiplayer op internet (met zijn 10en
een geweldige FRAMERATE van 80 honderste FRAMES per seconde. Uiteraard zat er toen een graotere slave schijf in met LBA problemen (officieel kan de 386 geen 2gieg schijven aan 
Eventueel indien er echt intresse is voor dit ultieme geduld pctje: een kapotte 16bits gluidskaart ter toevoeging van een 2e IDE contoller. Ook heb ik nog een loze monitor en muis over. Koel me woede vaak op toetsenborden daarvoor zijn deze wat schaars hier.......
Wat ik kan gebruiken:
Passieve koeler op pII; Intel pci 10/100mb netwerkkaartje; zwarte 3.5" 1.44mb fdd enz.
Leuke pc voor naast de nieuwe 1700mhz pIV? Netwerkje bouwen en vrienden op de 386 neerzetten, win je geheid
Hot item vergeten: Sisoft gaf hem een pentiumrate van 8, vegelijkbaar met een pentium 1 8mhz dus..........

echt humor die gozer
lange tijd geleden dat ik zo heb dubbel gelegen
----------------------------------------
386DX40(44mhz AMD)
8mb geheugen (8x1mb)
8x cdrom
5.25" 1.2mb + 3.5" 1.44mb DD
HD dacht 240mb
8bit geluidskaart
8bit modem
16bit controllerkaart
16bit netwerkkaart
16bit Matrox MGA netwerkkaart (dacht 2mb, svhs uitgang, 32bit?)
minitower
Moet nog geinstalleerd worden, 3.11 of 95 naar keuze. Heb er zelf op gekweekt. Haalde onder win95 met kweek II in multiplayer op internet (met zijn 10en
Eventueel indien er echt intresse is voor dit ultieme geduld pctje: een kapotte 16bits gluidskaart ter toevoeging van een 2e IDE contoller. Ook heb ik nog een loze monitor en muis over. Koel me woede vaak op toetsenborden daarvoor zijn deze wat schaars hier.......
Wat ik kan gebruiken:
Passieve koeler op pII; Intel pci 10/100mb netwerkkaartje; zwarte 3.5" 1.44mb fdd enz.
Leuke pc voor naast de nieuwe 1700mhz pIV? Netwerkje bouwen en vrienden op de 386 neerzetten, win je geheid
Hot item vergeten: Sisoft gaf hem een pentiumrate van 8, vegelijkbaar met een pentium 1 8mhz dus..........

echt humor die gozer
lange tijd geleden dat ik zo heb dubbel gelegen
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.