De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Alo,
Ik speel graag QuakeIII en dat gaat ook best goed met deze muis,maar op een gegeven moment staat ie zo vast als een huis.dan moet ik de pc opnieuw opstarten om hem weer werkend te krijgen.Ik heb eigenlijk geen speciale Dexxa drivers.
Maar mijn vraag is het een muis probleem of zou het ergens anders aan kunnen leggen,en waar zou ik eventueel naar moeten zoeken om het probleem uit de wereld te helpen.
Greetzz
Ik speel graag QuakeIII en dat gaat ook best goed met deze muis,maar op een gegeven moment staat ie zo vast als een huis.dan moet ik de pc opnieuw opstarten om hem weer werkend te krijgen.Ik heb eigenlijk geen speciale Dexxa drivers.
Maar mijn vraag is het een muis probleem of zou het ergens anders aan kunnen leggen,en waar zou ik eventueel naar moeten zoeken om het probleem uit de wereld te helpen.
Greetzz
Zitten er ook batterijen in mijn muis ? Het is iedergeval geen draadloze muis als je dat bedoelt met de batterijen .Je weet het maar nooit tegenwoordig het zou best kunnen.Maar het gebeurd na een tijd spelen en het kan wel een uur duren voordat ie het laat afweten.En in andere spelen weet ik het niet want ik heb alleen QuakeIII op de pc staan.
en anders kijk ik nog wel voor een andere muis van microsoft of logitech.
en anders kijk ik nog wel voor een andere muis van microsoft of logitech.
hmmz, waar ik werk verkopen ze die dexxa muizen ook, en dat zijn de meest ranzige/low-budget muizen die je kunt bedenken imho...
maar vastlopen hoord niet..
maar vastlopen hoord niet..
Maak het balletje en de rolletjes eens schoon.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Er zitten geen rolletjes in ,en ook geen balletjesOp maandag 07 mei 2001 15:15 schreef Jeldert het volgende:
Maak het balletje en de rolletjes eens schoon.
Pagina: 1