Toon posts:

Interesse in [GoT] Unreal Tourney CTF server ?

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het net ook al in deze ( http://gathering.tweakers.net/Forum9/HTML/000552.html ) geplaatst.

Aangezien mijn 3 dagen jonge server nu niets staat te doen wil ik er best semi-permanent UT CTF op draaien voor GoT als er genoeg animo voor is. Ik kan zo'n 10 spelers hosten met behoud van goeie ping. Het liefst draai ik ook custom maps, met wat mutators (fatboy, chainsaw melee enzo), maar misschien hebben jullie nog ideeen. Ik hoor het wel.

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:50

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Het lijkt mij een fantastisch iedee!!! ;)
Waar woon je ongeveer? In nederland haal ik een ping van 60-100 (met Wanadoo).

Whatever.

Verwijderd

Wreed, kan ik eindelijk me vriend meendering overhoop knallen >:) ;)

Nee even serieus, leuk, zeer leuk, een echte GoT Ctf clan :)

Maar eh, is dat UT of Quake 2 of 3,

Ik stem voor de quake2 ctf server,
(waarschijnlijk als enigste :()

Verwijderd

My point exactly
Dit was zo'n beetje de reden van m'n post.
Jammer da'k me net uit de GoT heb geschreven, maarreh ex-leden mogen ook wel komen toch?

Gooi ff de IP van de server neer, en ik kom ASAP langs.

Verwijderd

Topicstarter
Ik gooi'm vanavond rond 'n uur of 7 in de lucht, hij zal 24/7 aan staan, behalve voor 'n reboot (Win95OSR2 :) )

IP: 62.108.16.215
Standaard game: UT CTF
Mutators: Chainsaw Melee/ Fatboy of wat dan ook
Max players: 10
Maps: voorlopig standaard
Bots: Bij minimaal 2 spelers*

* als de eerste persoon aanlogt moet ie ook wat te doen hebben....

Ik hoor graag over koele mutators en maps, het moet een echte lol-server worden. Ik vind zelf wel bijv. low-gravity lachen, maar ik weet niet of dat iedereen z'n pakkie aan is. Dus.., suggesties AUB!!

Oja, ik woon in Nederland (Duh! :D) en alle bezoekers van Tweakers.net zijn welkom!

• Whizzy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 28-01 20:18
Dan kijk ik vanavond eve !! UT-CTF rulez.. !! :)

If it still works, tweak it ! until it is broke.. then start over again..

Verwijderd

Beter....CTF + UT + DEDICATED SERVER =
VETTE PRET.......

Cosmic Fire is coming....nu alleen dat tyfus casema nog....

Verwijderd

Topicstarter
De server is nu online. Fraggen maar!

Verwijderd

Ja, zit ik net in die server, iemand te bekennen, nee hoor.... :( wat is dit nu, wanneer joinen jullie ??

Verwijderd

ok dan!!! DolfM!!! ik kom er meteen aan!

Enne suggesties:
- draai het level Hall of Giants ook maar es
die is lachuh. Da's echt een GIGAgroot level, heel cool.

• elmuerte
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-02 20:48
Als je instelt dat er minimaal 4 players zijn komen er vanzelf 3 bots bij als je als enigste er bent.....
de bots gaan weer weg als er iemand bij komt......

kijk maar bij de "The Drunk Sniper UT server"
(deathmatch only, andere servers volgen nog)
is in nederland (100MBit)

• Femme
  • Laatst online: 22-02 11:14

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik kan van dat IP wel ctf.unreal.tweakers.net maken als Dolf dat wil...

Verwijderd

Topicstarter
We zijn gisteravond nog lang doorgegaan :) :) de 1e GoT CTF avond was een succes. Er zaten een paar echte close-matches tussen, we zijn goed tegen elkaar gewaagd!

Op verzoek heb ik er wat nieuwe maps ingegooid, Hall of Giants zit er ook tussen (erg gave level). Voor wie geen snelle internet verbinding heeft en liever niet tijdens het spel wil wachten, ze kunnen gedowned worden op www.planetunreal.com/nalicity/ . Het zijn:

CTF-Esprit
CTF-HallOfGiants
CTF Killgore
CTF-Orbital
CTF-Milk
CTF-Carpark
CTF-Stronghold
CTF-TwinValley

Als we wat mooie levels hebben uitgekozen kunnen we een map pack samenstellen. Binnenkort ook nieuwe mutators... Keep those ideas coming!

Femme goed idee, graag :D

• Whizzy
  • Laatst online: 28-01 20:18
Nou ik heb het ook nog even geprobeerd en afgezien van het feit dat ik niemand (bekend) tegenkwam had ik errug veel last van dat irritante rode modem icoontje ..... dus
voor mij was de verbinding vrij slecht :(

If it still works, tweak it ! until it is broke.. then start over again..

Verwijderd

Ik ben ook effe langsgeweest en een paar potjes meegedaan... het was echt te gek. Ik zag wel degelijk bekenden van dit forum. Ik zal die maps in ieder geval is binnen gaan halen. Het viel mij op dat iedereen binnen het blauwe team elkaar goed aanvulde.

Hee DolfM..... nog kans op een Instagib server ???????

Verwijderd

Topicstarter
D'r waren 'n paar mensen met slechte ping, misschien omdat er wat kabelaars op de server waren. Wat voor'n modem en provider heb je whizzy? Ik moest ontzettend lachen om 'buurman', hij had 'n goeie ping maar knalde steeds tegen muren aan en ging iedereen met z'n kettingzaag te lijf LOL :) Volgens mij gebruikte hij alleen z'n keyboard.

Ik heb net wat gave mutators binnen gehaald, ga ik vanavond proberen (moregore, soul harvest). Weet iemand of de server die automatisch naar de clients stuurt? Zoniet kun je ze vinden op:
http://www.planetunreal.com/modcentral/mutators/

Marco, ik doe graag verzoekjes, dus instagib doe ik binnenkort (weekend)!

Verwijderd

Lijkt me gaaf DolfM, alleen een goede ping is wel vereist. Anders winnen de cable-guys !! Ik ben die ctf-maps trouwens aan het binnenhalen. Gewoon uitpakken in UT/maps/ ???

• ragger78
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20-06-2025

ragger78

ehm...ja

Mapjes kun je idd gewoon in de ut/maps dir dumpen.
Ik hoop vanavond ook van de partij te zijn! :)

• FatalError
  • Laatst online: 22-02 13:26
Gangster: Ik zou ook voor Quake 2 CTF stemmen ;) Q2 CTF is gewoon rete-gaaf!!

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y

Verwijderd

Het zijn idd toffe maps, vooral Hall of Giants. Die "warp" is lachen man !!

Maar ik krijg CTF-Milk niet aan de praat, een of andere texture foutmelding. Alhoewel het zip bestand alleen de map bevatte en verder niks.... Help.

Trouwens, FatalError, Q2 is natuurlijk wel gaaf, maar over UT is veel meer te doen en is ook wat actueler denk ik, nee laten we het bij UT houden met al z'n coole mutators, instagib, etc.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb CTF-Milk en CTF-Carpark nog niet eens bekeken, ze waren wel lekker klein dus daarom. Als ie't niet doet haal ik die map gewoon weer weg. Check vooral ook andere (kleine) maps uit en laat me weten welke de moeite waard zijn. Wat pings betreft, De upload capaciteit werd voor 70-80% benut met 'n volle server. Als de pings echt slecht zijn kan in de max. aantal spelers verlagen. Laten we het de komende dagen even aanzien.
Nog 1 ding: met custom maps zijn er altijd mensen die vanaf de server maps gaan downloaden, dus het *kan* choppy worden. Ik zal de naam vd server aanpassen zodat "custom maps" duidelijk is voordat mensen gaan aanloggen...

Jaaaa het wordt weer kicke vanavond! :D

Verwijderd

"More Gore" veroorzaakt wel veel lag als je iemand neerknalt, dus die zou ik niet draaien. Maar die Soulharvest is wel gaaf, kan je met andermans frags er vandoor gaan als je snel/handig bent. Maar voor CTF is Soulharvest niet echt toepasselijk denk ik. Wel in combinatie met gewoon DM/Instagib.
Ik zal nog eens kijken naar andere maps/mutators en meld me weer als ik wat gaafs heb ontdekt... Seeya 2Nite !!!

Verwijderd

Carpark is wel tof..met al die buizen, maar ik had erg veel packetloss (das dat rode modem dingetje toch) ???

VERDER FANTASTISCH ID.....unreal + tweakers =
een killer-combinatie..

Verwijderd

Topicstarter
Milkman, had je'm vanmiddag op de GoT server geprobeerd?

Verwijderd

nee vanochtend tussen 9- 10 ofzo...misschien was hier de verbinding naatje..is die eigenlijk altijd..maar op de servers in zweden draai ik wel altijd goed mee...??

• Femme
  • Laatst online: 22-02 11:14

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

ctf.unreal.tweakers.net bestaat nu ook :).

Verwijderd

Topicstarter
Hee bedankt Femme! Tis nu officieel! :D

Verwijderd

Ik was er vanavond ook ff niemand te bekkenen en ik had een ping van 4000 doordat er iets met me frames per sec fout is of wat dan ook ik heb de heletijd een icoontje in me beeld dat ik geen connectie heb maar dat heb ik wel degelijk. bijq2 had ik het ook toen moest ik me fps en rate vast zetten op 35 en 4500 iemand een idee hoe dat bij ut moet??
Pagina: 1