[BC3] Microsoft Inet KB pro vs. Logitech cordless pro

Pagina: 1
Acties:

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17:44

ChUcKiE

Dus........

Topicstarter
Kan iemand me vertellen wat er op het draadloze na voor een verschillen zijn in gebruik tussen een Microsoft Internet Keyboard Pro (met knik) en een Logitech Cordless Keyboard Pro (itouch?) met knik??

Welke is aan te raden?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

• Jodel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-01-2024
(jarig!)
De fabrikant????

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Topicstarter
Zeer sterk geantwoord! Bedankt :r

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
MS pro heeft twee USB poorten achterop... wel handig voor de muis... eh.. en ik zou geen draadloos toetsenbord willen als gamer.. dus als je gamed, ga voor de MS (liever nog voor de MS natural pro!)
logitech is BTW wel een fijn plankie hoor :P

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:15

Smarron

The bend

Op maandag 07 mei 2001 10:46 schreef B1tchwax het volgende:
MS pro heeft twee USB poorten achterop... wel handig voor de muis... eh.. en ik zou geen draadloos toetsenbord willen als gamer.. dus als je gamed, ga voor de MS (liever nog voor de MS natural pro!)
logitech is BTW wel een fijn plankie hoor :P
Ben een gamer, heb een Logitech I-Touch Desktop Pro(Draadloze muis en toetsenbord, met knik).Geen problemen gehad hierzo!

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb ook zo een MS, als sinds die dingen uit zijn, want ik krijg altijd pijn in mn armen van gewone keyboards. Die 2 xtra USB poorten leveren wel connectiviteit, maar denk maar niet dat je er zware apparatuur op kunt aansluiten. Als het veel stroom trekt halen die poorten niets uit. Ik kan mijn webcam of USB modem niet in mijn toetsenbord hangen want dat trektie gewoon niet! Verder is het een perfect plankie ja..... Ik moet wel zeggen dat ik die toetsen op de Pro versie nooit gebruik (ik heb beide versies).

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Topicstarter
Ja ik zat zelf ff te kijken of het perse draadloos moet zijn....
Momenteel heb ik zo''n Microsoft, met draad, zonder knik en met extra toetsen, maar die extra toetsen gebruik ik dus nooit!

Ik zou dus ook gewoon voor de (al wat oudere) MS Elite kunnen gaan, dus met knik, zonder extar toetsen enmet draad! Die zijn volgens mij tegenwoordig nog maar een gulden of 60, ipv 250 voor een draadloze desktop!

Pagina: 1