ik heb al sinds vorige week donderdag een probleem
ik heb een neiuwe systeem aangeschaft
*AMD Duron 800
*256mb pc133 (dane elec 256 had ik al)
*epox 8kta3+
*midi tower met 300w
*spire coolertje
en dat was het ongeveeer
alles geod en wel ik naar huis meteen bouwen ook even meteen al mijn psu cables rounden zadat ze er toppie uitzien
maar de dag erna begon alles mijn pc rebootte uitzichzelf shit dacht ik zo maar ja zal wel ergens een kleine foutje zijn , dus ik gewoon verder gebeurt het weer deze keer ging ie uit en weer aan maar voordat er iets in beeld kwam ging ie weer uit en zo ging ie maar door mobo begon helemaal te flippen enzo mooi shit dus
ik meteen bellen naar de shop zei die dat ik hem langs moest brengen kon die ff kijken , met mijn eigen v7700 gts wou het neit maar met die van hem wel weer
vaag dus
dus ik mocht een creative tnt2 16 mb van hem lenen zodat ik gewoon even kon GoTten
maar die avond nog ( gisteravond) kwam ik boven en ja hoor vroeg die om mijn netwerl pw
alwwer geboot dus , ik meteen mailen naar die aardige meneer de verkoper om het uit te leggen maar nog geen reactie gehad
dus ik zelf maar aan de slag met experimenteren , mijn oude P3 866
weer maar tevoorschijn halen , voeding eruit en even switchen met die 300w , toen ik ze al in me handen had zag ik dat de 250 veel degelijker was en ook veel zwaarder dan die 300w , oke die kwak ik erin en het werkte draait nu al 3 uurtjes and stil going strong laat gewoon de demo van 3dmark2000 draaien en eht gaat nog wel
terwijl ik onder tussen kan surfen met die p3 866 op 300w voeding
ik hoop dus wel dat ik een neiuwe 300w krijg
ding is nog geen 2 weken oud
maar is het dan werkelijk een 300w ? staat er wel op trouwens ? of is het weer een budget cut chinees gevalletje ?
ik heb een neiuwe systeem aangeschaft
*AMD Duron 800
*256mb pc133 (dane elec 256 had ik al)
*epox 8kta3+
*midi tower met 300w
*spire coolertje
en dat was het ongeveeer
alles geod en wel ik naar huis meteen bouwen ook even meteen al mijn psu cables rounden zadat ze er toppie uitzien
maar de dag erna begon alles mijn pc rebootte uitzichzelf shit dacht ik zo maar ja zal wel ergens een kleine foutje zijn , dus ik gewoon verder gebeurt het weer deze keer ging ie uit en weer aan maar voordat er iets in beeld kwam ging ie weer uit en zo ging ie maar door mobo begon helemaal te flippen enzo mooi shit dus
ik meteen bellen naar de shop zei die dat ik hem langs moest brengen kon die ff kijken , met mijn eigen v7700 gts wou het neit maar met die van hem wel weer
dus ik mocht een creative tnt2 16 mb van hem lenen zodat ik gewoon even kon GoTten
maar die avond nog ( gisteravond) kwam ik boven en ja hoor vroeg die om mijn netwerl pw
alwwer geboot dus , ik meteen mailen naar die aardige meneer de verkoper om het uit te leggen maar nog geen reactie gehad
dus ik zelf maar aan de slag met experimenteren , mijn oude P3 866
terwijl ik onder tussen kan surfen met die p3 866 op 300w voeding
ik hoop dus wel dat ik een neiuwe 300w krijg
ding is nog geen 2 weken oud
maar is het dan werkelijk een 300w ? staat er wel op trouwens ? of is het weer een budget cut chinees gevalletje ?
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA