De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
temp lijkt me vrij normaal
niets om je zorgen over te maken
niets om je zorgen over te maken
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Een temp van 38 graden :?:?
.
Dat zou wel heel weinig zijn.
Dat zou wel heel weinig zijn.
Erg hoog ,waar
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Mijn tbirdje wordt ca 65 graden
(was die van mij maar 38 graden)
(was die van mij maar 38 graden)
ff heel iets anders
hoe kom je aan dat progje
hoe kom je aan dat progje
* supakeen Simon gaat even in zijn kast voelen.... 
Want moet even temperatuurmetertjes goedzetten moederbord was altijd iets van 48 graden ofzo dat is toch niet zo warm :?
TB 800 Socket-A
Want moet even temperatuurmetertjes goedzetten moederbord was altijd iets van 48 graden ofzo dat is toch niet zo warm :?
TB 800 Socket-A
Mijn case is niet warmer als 27 graden geweest en meestal is ie ronde 23 24 graden en mijn cpu wordt niet warmer als 43 graden
Dat progje wordt geleverd bij MSI moederborden..
wat betreft de vraag.. gewoon wissen dat programma.. die temperaturen zijn prima, niets mis mee..
delete ook je firewall even aub, voordat je met al die logfile-meldingen aan gaat komen
wat betreft de vraag.. gewoon wissen dat programma.. die temperaturen zijn prima, niets mis mee..
delete ook je firewall even aub, voordat je met al die logfile-meldingen aan gaat komen
Pagina: 1