De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
ik vind amd ook wel leuk
maarre het hangt er wel vanaf wat je ermee wil gaan doen he
meer games of ermee gaan photosoepen en 3dprogs?
kwa prijs kwaliteit zou ik voor amd gaan. een lekkere snelle kopen heb je meer geld over voor de rest van de onderdelen, zoals mobo/geheugen+vid+hd+monitor kan je tenminste ook daar wat meer geld in steken voor de merkprodukten.
Games: Ga dan zeker voor amd
ps en multimedia: overweeg dan een intel
Geld teveel koop dan een p4 1,7 ofzo
zoniet ga voor voor amd
p.s. ik zie in je sig wel dat je een sb live hebt, die geeft problemen met via-mobo''s(amd)in de meeste gevallen.
maarre het hangt er wel vanaf wat je ermee wil gaan doen he
meer games of ermee gaan photosoepen en 3dprogs?
kwa prijs kwaliteit zou ik voor amd gaan. een lekkere snelle kopen heb je meer geld over voor de rest van de onderdelen, zoals mobo/geheugen+vid+hd+monitor kan je tenminste ook daar wat meer geld in steken voor de merkprodukten.
Games: Ga dan zeker voor amd
ps en multimedia: overweeg dan een intel
Geld teveel koop dan een p4 1,7 ofzo
zoniet ga voor voor amd
p.s. ik zie in je sig wel dat je een sb live hebt, die geeft problemen met via-mobo''s(amd)in de meeste gevallen.
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
oops...
Verwijderd
Neem de goed geprijsde AMD, en neem gelijk een mb met RAID, twee ibm hd 7200 toeren en minstens 256Mb
hmmm... das pas lekker
hmmm... das pas lekker
INTEL!!!:9~
Heb in mijn leven al heel wat systeempjes in elkaar mogen zetten en heb de ervaring dat een Intel systeempje veel gemakkelijker stabiel draait dan een AMD.
Heb met AMD vaker blauwe stopschermen, vage errors en dergelijke in Windhoos.:r
Als het systeempje eenmaal draait geeft een AMD betere prestaties en het scheelt ook nogal wat qua prijs maar ach ik heb dat er wel over..:)
Zal mezelf nou niet erg populair maken bij de AMD-fans(en dat zijn er nogal wat hier) denk ik maar ok..heheh:P
Heb in mijn leven al heel wat systeempjes in elkaar mogen zetten en heb de ervaring dat een Intel systeempje veel gemakkelijker stabiel draait dan een AMD.
Heb met AMD vaker blauwe stopschermen, vage errors en dergelijke in Windhoos.:r
Als het systeempje eenmaal draait geeft een AMD betere prestaties en het scheelt ook nogal wat qua prijs maar ach ik heb dat er wel over..:)
Zal mezelf nou niet erg populair maken bij de AMD-fans(en dat zijn er nogal wat hier) denk ik maar ok..heheh:P
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
daar heb je ongelijk in Gambino.
t is de via chipset die de problemen geven en niet de amd processor.
amd kan net zo retestabiel zijn
gewoon de juiste drivers installeren
dan heb ik t over via4in1 en dergelijke patches, maar ach als dat teveel moeite is
koop je toch een intel die honderden guldens duurder kan zijn. voor dat geld heb je ook moeite moeten doen.[i rest my case]
dan heb ik t over via4in1 en dergelijke patches, maar ach als dat teveel moeite is
koop je toch een intel die honderden guldens duurder kan zijn. voor dat geld heb je ook moeite moeten doen.[i rest my case]
Verwijderd
Als je ff search doet dan vind je denk ik nog wel wat over upgrades en als je dan klaar bent met uitzoeken dan post je ff wat je precies wilt gaan kopen en dan krijg je vanzelf wat nuttiger commentaar.
Jah oke maar dat soort dingen bedoel ik dus... die dingen zijn veel zinniger wat drivers betreft. Het is soms een heel gesodemieter met drivers ed. om dat ding stabiel te karijgenOp zondag 06 mei 2001 19:37 schreef Turismo het volgende:
daar heb je ongelijk in Gambino.
Pagina: 1