Ben ik net relaxed een mp3 aan het luisteren kom ik er achter dat mn dvd speler (e:\) verwijderd is in Deze Computer, Als ik gewoon op de eject knop duw aat ie niet open, Dus hij krijgt geen stroom :?(ik heb mn kast niet open gehad) Wel heb ik sinds gister 128mb sdram erbij, heeft dit er iets mee te maken? En heeft iemand dit probleem eerder gehad?
hmm de kast niet opengehad, en toch ram erbij??.. kabouters
, nee waarschijnlijk tegen de voedingsconn aangezeten tijdens het inbouwen van je mem, controleer eerst goed alle kabels!
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Wat is dit voor een dom gelul !!
Ik heb er gister geheugen bij gezet en nu doet mijn DVD speler het niet meer !
Kan het daardoor komen ?
Tuurlijk !!!!!!!!!!!!!!
Wat denk je dat ze hier niets beters te doen hebben dan zulke vragen beantwoorden

Kan het daardoor komen ?
Tuurlijk !!!!!!!!!!!!!!
Wat denk je dat ze hier niets beters te doen hebben dan zulke vragen beantwoorden
edit:
Sorry !
Maar kan hier geen slotje op
Sorry !
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Beetje rustiger mag ook wel;Op zondag 06 mei 2001 17:26 schreef Artje het volgende:
Wat is dit voor een dom gelul !!
Kan het daardoor komen ?
Tuurlijk !!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
edit:
Sorry !
je kan het dan wel een domme vraag vinden (is het ook wel een beetje) maar dat hoef je nou ook weer niet op deze manier duidelijk te maken.
Anyway; zoals eerder gezegd; check de kabels.
edit:
Ow...zie net dat er in SU ook al een melding van staat die op hetzelfde neerkomt als deze post... ik heb niet afgekeken hoor
Ow...zie net dat er in SU ook al een melding van staat die op hetzelfde neerkomt als deze post... ik heb niet afgekeken hoor
Pagina: 1