Toon posts:

[BC3] DVD Rom Kapot?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben ik net relaxed een mp3 aan het luisteren kom ik er achter dat mn dvd speler (e:\) verwijderd is in Deze Computer, Als ik gewoon op de eject knop duw aat ie niet open, Dus hij krijgt geen stroom :?(ik heb mn kast niet open gehad) Wel heb ik sinds gister 128mb sdram erbij, heeft dit er iets mee te maken? En heeft iemand dit probleem eerder gehad?

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
hmm de kast niet opengehad, en toch ram erbij??.. kabouters :?, nee waarschijnlijk tegen de voedingsconn aangezeten tijdens het inbouwen van je mem, controleer eerst goed alle kabels!

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Wat is dit voor een dom gelul !!

Ik heb er gister geheugen bij gezet en nu doet mijn DVD speler het niet meer !

Kan het daardoor komen ?

Tuurlijk !!!!!!!!!!!!!!
Wat denk je dat ze hier niets beters te doen hebben dan zulke vragen beantwoorden

|:( |:( |:(

edit:

Sorry !

Maar kan hier geen slotje op

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Sukkel :(

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op zondag 06 mei 2001 17:26 schreef Artje het volgende:
Wat is dit voor een dom gelul !!

Ik heb er gister geheugen bij gezet en nu doet mijn DVD speler het niet meer !

Kan het daardoor komen ?

Tuurlijk !!!!!!!!!!!!!!
Wat denk je dat ze hier niets beters te doen hebben dan zulke vragen beantwoorden

|:( |:( |:(

edit:

Sorry !

Maar kan hier geen slotje op

Beetje rustiger mag ook wel;
je kan het dan wel een domme vraag vinden (is het ook wel een beetje) maar dat hoef je nou ook weer niet op deze manier duidelijk te maken.

Anyway; zoals eerder gezegd; check de kabels.

edit:

Ow...zie net dat er in SU ook al een melding van staat die op hetzelfde neerkomt als deze post... ik heb niet afgekeken hoor :P

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05-2025
Wordt die ook in de BIOS herkent ?

...

Pagina: 1