Ik ben hier bezig met een HP Scanjet 3300c onder WinME. Dat apparaat is aangesloten op de USB-poort. Het probleem is dat de software roept dat "de USB niet aangezet kan worden" of zoiets, maar USB werkt, want de USB-muis die ik hier gebruik werkt verder ook prima. Ik heb het ook al even getest zonder USB-muis erbij, maar ook dat werkt niet. De scanner op zich werkt wel prima. Heeft er iemand nog enig idee?
Haal evenop de site van HP de patch voor WinME. Dan werkt het prima. Er is ook een installatiehandleiding.
e-Niro Runway Red met Smokey Grey interieur
Het vervelende is dat die patch (tenminste, degene die ik hier heb, sj514ME) de geinstalleerde software bijwerkt. En ik kan ''t niet eens installeren, aangezien hij al gelijk roept dat hij de USB niet kan aanzetten en dan dus ook niets installeert. Die install-handleiding probeer ik nu te downloaden, maar dat doet hij ook niet, maar dat is wellichte en kwestie van tijd, Getright roept dat de server te druk bezet is.Op zondag 06 mei 2001 15:40 schreef JvdBosch het volgende:
Haal evenop de site van HP de patch voor WinME. Dan werkt het prima. Er is ook een installatiehandleiding.
Verwijderd
En wat gebeurd er dan als je de USB kabel erin en eruit doet !? zeurt ie dan niet om drivers ?