[BC3] toetsenbord splitter

Pagina: 1
Acties:

• Thunderbyte
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-02-2024
Ik heb een usb muis en een ps/2 toetsenbord, nu wil ik alleen met een switch kastje wissellen tussen 2 pc''s . zijn er ook switch kastjes voor ps/2?? en zo ja kan je dan gewoon live wissellen tussen de pc''s , dus dat je niet opnieuw hoeft op te starten??

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ps2 kan ik altijd gewoon in/uitpluggen zonder dat windows crasht dus switchen moet ook niet zo''n probleem zijn lijkt me

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Thunderbyte
maar die switch-boxen bestaan wel dus, die zijn er zeker niet in combinatie van ps/2 en usb?

Verwijderd

Ik weet niet, Maar voor oude AT toetsenbord met dikke stekker bestaat het zeker, als het niet bestaat, dan koop je die met dikke stekkers en 3 omzetstukjes. Of je soldeer een printplaatje met schakelaars en stekkers.

Verwijderd

Windhozen overleven wel het omschakelen, alleen als het windhoos boot dan moet het een keyboard en muis bezitten, na het booten mag je zoveel als je kan omschakelen.

• Thunderbyte
bedankt , ik ga eens even zoeken naar zo''n kastje dan.

• Tick
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-07 19:03

Tick

Im that jerk,who wants to know

Kheb er vorige week 1 verkocht rond 200 piek d8 ik zo (iets hoger) voor 2-1.

There are many mysteries in this universe, including me!

Pagina: 1