Virussen? Scan ze hier!
Waarom niet met een compressor? Kan je overal en nergens vandaan halen.Op zondag 06 mei 2001 13:53 schreef wildhagen het volgende:
Hé, weet iemand waar je van die spuitbussen met gecomprimeerde lucht kan kopen, om de binnenkant van je PC schoon te blazen?
En wat kost zo''n busje ongeveer?
Verwijderd
tientje.. denk ik
/edit
Conrad 28,95 zie ik nu..
http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_PAR[USER_ID]=0202021030989150333&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=21739&TK_PAR/me DIUM=
Tnx! Die bedoelde ik ja!Op zondag 06 mei 2001 13:57 schreef RenevdVeen het volgende:
Onderdelenshop
tientje.. denk ik
/edit
Conrad 28,95 zie ik nu..
=0202021030989150333&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=21739&TK_PAR* wildhagen DIUM=]<a href="http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_PAR[USER_ID]=0202021030989150333&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=21739&TK_PAR* wildhagen DIUM=</a>" target="_blank">http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_PAR[USER_ID]=0202021030989150333&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=21739&TK_PAR* wildhagen DIUM=</a>
Heb er meteen 3 besteld.
Erazor ook nog bedankt!
Virussen? Scan ze hier!
Verrekte duur voor een beetje lucht... Wij gebruiken gewoon een goeie compressor
Bnet pindle#2913
NEEEEEE!!!!Op zondag 06 mei 2001 16:59 schreef pimlie het volgende:
Je kan ook gewoon heel hard blazen
Daar zit vocht in, da''s NIET goed.
Virussen? Scan ze hier!
Wildhagen, zou je bij de openhaard-gigant anders niet ff naar een blaasbalg op zoek gaan?
Verwijderd
Met die spuitbussen verplaats je het stof alleenmaar verder in de pc, lekker diep in de pci sloten
met een stofzuiger is het tenminste echt schoon en die is nog gratis ook. gewoon ff van je mammie lenen.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
euh..Op zondag 06 mei 2001 17:13 schreef ecteinascidin het volgende:
Stofzuiger = statische elektriciteit = PCmoordenaar.....
Nee, dan kan ik mijn PC net zo goed meteen slopen. Stofzuiger is zo statisch geladen als maar mogelijk is -> DAG CPU, DAG MOBO.Kan je niet beter een stofzuiger gebruiken.
Hmm.... is dat zo erg zelfs?Op zondag 06 mei 2001 17:19 schreef bramvrzt het volgende:
Abit (of Asus, ''k weet ''t niet meer) raadt die spuitbusjes af, omdat de lucht die eruit komt ongeveer -30 graden is. Dat kan volgens hen leiden tot het kromtrekken van het moederbord en andere kaarten. Omdat andere delen (kast etc.) niet zo snel kromtrekken, kan je moederbord bros worden en uiteindelijk komen de printbanen van ''t bord af vliegen
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Een kruimeldief of stofzuiger met een flexibel opzetstuk is het beste. Je hebt zelfs van die zwarte antistatische slangetjes met kwastje daarvoor.
The Bible was written by the same people who said the Earth was flat.
Verwijderd
Kijk ook dan maar goed uit met die busjes lucht. Als je ze maar iets schuin houdt komt er ook vocht mee en dan zie je het ijs op je mobo zitten.Op zondag 06 mei 2001 17:00 schreef wildhagen het volgende:
[..]
NEEEEEE!!!!
Daar zit vocht in, da''s NIET goed.
Als lang op water spuit krijg je ook ijs in het glas en ijskoude fikken.
plastic tuitje misschien?¿Op zondag 06 mei 2001 17:13 schreef ecteinascidin het volgende:
Stofzuiger = statische elektriciteit = PCmoordenaar.....
Wildhagen, zou je bij de openhaard-gigant anders niet ff naar een blaasbalg op zoek gaan?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik doe dit al jaren zo, niet alleen met PC''s, maar ook met Silicon Graphics workstations (prijskaartjes vvan enkele tientallen kfl). Als je ziet wat die SGI''s aan vettige stof slurpen in de tekenkamers naast de productie-hallen, dan moet je wel zuigen.
The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large
Verwijderd
Verwijderd
Op zondag 06 mei 2001 23:18 schreef mvdejong het volgende:
De statische electriciteit van een stofzuiger is geen probleem, want je houdt je stofzuiger toch vast met de hand die met een antistatisch polsbandje aan het systeem is verbonden (of doen jullie daar niet aan). En het systeem staat uit maar de stekker zit WEL in het GEAARDE stopcontact.
Ik doe dit al jaren zo, niet alleen met PC''s, maar ook met Silicon Graphics workstations (prijskaartjes vvan enkele tientallen kfl). Als je ziet wat die SGI''s aan vettige stof slurpen in de tekenkamers naast de productie-hallen, dan moet je wel zuigen.
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs