Toon posts:

[BC3] HP690C doet nix met print-jobs

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een hp690C. Ding heeft het altijd goed gedaan. Ja soms een beetje herrie, dan was de stang waar die catridges over hen schuift smerig. Maar goed ik dwaal af.
Als ik een printjob stuur (bv testpagina) naar de printer, krijg ik netjes een printertje rechtsonderin me scherm, na een tijdje verdwijnt die zoals het hoort. Maar de printer doet er niks mee. Normaal begint dat lampje te knipperen, maar nu dus niet. Gebeurt helemaal niks. Ook geen foutmelding op me scherm, helemaal niets :?

Als ik echter de zelftest op de printer zelf doe dan komt er netjes een veeltje uit met hoe geweldig de 690c wel niet is. Dus hij print prima.

Ik vin het echt heel vreemd, zeker als je nagaat dat er geen foutmeldingen komen EN dat hij zelfs de printer herkent (plug n Pray).

Ik draai met win2000 en met winxp beta 2462.

Met beide systemen hetzelfde resultaat. De drivers zijn de standaard drivers die in win2k/winxp zitten. op de website van hp zijn geen "echte" drivers voor win2k.
Ik heb nog wel een ander printplaatje liggen van een 690c waarvan het transport kapot was, maar voordat ik alles omzet wil ik weten of jullie niet een idee hebben.

alvast bedankt.

• Thunderbyte
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-02-2024
probeer het standaard stuurprogramma eens voor een hp deskjet.
dus geen specifiek nummer, maar de standaard.

Verwijderd

Beta''s zijn niet voor nix beta''s, een klotende windhoos.

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik ook al geprobeerd. Geeft hezelfde resultaat.
En als het alleen in win xp was dan had ik hier nix neergezet. Hij doet het ook in win2000. En dat is niet bepaald beta.

Verwijderd

Topicstarter
help? ik begin zo het vermoeden te krijgen dat de elektronica brak is, en ik dus de gehele printer moet slopen om die printplaat om te zetten :'(

Verwijderd

Topicstarter
Echt niemand een gouden tip? Ik heb eigenlijk geen zin om dat ding netjes te slopen :)
Pagina: 1