De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Zoek voor de grap eens op "linuxcluster" bij Google.
Ook met win2k advanced server en datacenter server (*niet* met gewone Server).Op zondag 06 mei 2001 15:58 schreef eXhale het volgende:
jup, een clusterserver, je kan het doen met windows NT Enterprise edition, en een paar *nix varianten
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Ik ben ook wel geintresseerd in die scan. Zou je die ergens kunnen plaatsen?Op zondag 06 mei 2001 16:07 schreef mennol het volgende:
Stond laatst een heel stuk van in een C''T. Als je die wilt hebben kan ik hem wel ff scannen. In dat artikel stond precies hoe je een cluster kan bouwen en wat de voor en nadelen ervan zijn. Denk dat het precies is wat je zoekt.
Thanks.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
als je het wil gebruiken voor vage zelfgeschreven simulaties, da''s prima voor clustering.., grote dingen renderen? Ook perfect.
Gamen over een cluster?
helaas, dat gaat niet zomaar
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Bijvoorbeeld, ik wil um ook wel zien, nog een aantal "ouwe jongens" staan thuis....Op dinsdag 08 mei 2001 15:56 schreef Masterdam het volgende:
anders post je die scan ff (wel in tekst natuurlijk)
Kun je dan trouwens verschillende hardware configuraties gebruiken of moeten het dezelde configs zijn??
(Die vraag was al gesteld, i know maar dat is wat ik ook wil weten)
Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.
scan...
Hier zitten er een paar te wachten op die scan...
Blijf jij er effe opzitten ???
Ja ja ja Nee !!
Wat dacht je dan boermahn, dit wordt interressant om te gaan wetenOp woensdag 09 mei 2001 10:18 schreef pdxnet96 het volgende:
BYM,
Blijf jij er effe opzitten ???
Req to MENNOL:
Post scan please....
PDXNET96, je sig is niet compleet, ik mis een HP...?
Verwijderd
Sorry, maar ik was het aanbod wat ik op tweakers.net gedaan had al lang vergeten. Gelukkig werd ik er door een aantal mensen nog aan herinnerd. Bij deze staat het hele artikel uit de CT (januari / februari 2001) op het internet. Het is een artikel van 18 paginas, bestaande uit 4 aparte onderdelen. Ik heb helaas nu geen programma waarmee ik het om kon zetten naar tekst, en intypen is mij toch net iets te veel werk ;-) .
Je kunt de onderdelen van het artikel apart downloaden door op de volgende link te klikken:
http://www.bruring.com/menno/nuke/download.php?dcategory=Clusters&sortby=
De artikelen zijn meestal zo rond de 700 kb (dus per 4 a 5 paginas)
Groeten Menno
PS. Bedank CT magazine ff (dit is en blijft natuurlijk schending van hun copyrights
Daar staan links en uitleg over computer-clusters.
Bij een beowulf cluster heb je overigens een master PC, waar je keyboard en monitor aanhangt, en de rest van het cluster bestaat uit alleen de systeem-units (als slaves) en zijn over netwerk bereikbaar.
Hier staan wat plaatjes...
Ook
Wees consequent, maar niet altijd