[BC3] ¿Logitech Mouseman¿

Pagina: 1
Acties:

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024
Hoi allemaal.

Ik ben sinds gisteren(vrijdag) een trotse bezitter van een cordless Desktop iTouch.:)

Het oogt heel mooi allemaal. Het toetsenbord voelt ook echt heel fijn aan, het is ook een fucntioneel tb. De muis hetzelfde verhaal eigenlijk. Echter wanneer ik het linker(of rechter) muisknopje inhoud en met de muis beweeg en vervolgens het knopje weer loslaat verspringt:? de cursor een stukje.

Dit is heel irritant voor mij aangezien ik een vervente CS-speler ben. Ik schiet veel minder goed(als je gewoon goed schiet hou je de muis met tussenpozen even in, ook wel burstfire genoemd), ik moet gewoon corrigeren omdat de crosshair steeds een stukje te ver "verspringt".

Mijn vraag: Zijn er mensen deze combinatie ook hebben? Zo ja heb jij dat ook dat die als het ware een stukje verpringt zoals ik hier boven genoemd heb? Kan ik er uberhaupt wel iets aan doen? Ik vind het zonde om dit mooie setje weer terug te brengen ;(

specs

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-08 20:50
De cordless muis heeft zowiezo een beetje vertraging, door het installeren van de mouseware software kun je alleen maar problemen krijgen met beweging etc..

Heel vreemd, maar van meerdere mensen gehoord en hier zelf ook meegemaakt..

Ik heb Cordless getest (ook in cs) en dat vertraagt toch zeker wel aanmerkelijk..

Optical rulez..

• Tripp
uuhh tja maar met optical heb je weer dat als je even de muis optilt - om nog bijv nog een stuk naar rechts te draaien - dat hij dan terug beweegt omdat die laser dan nog contact maakt.

specs

• Hoyden
Ik hoor van diverse mensen die op mijn pc spelen dat ze zelf vertraging merken in het toetsenbord.. Ik heb ook een keer een Cordless Mouseman Wheel gekocht.. Die gebruik ik nu niet meer.. Optical bevalt mij het beste.. En dan met name de Mouseman Wheel (dus die kleine versie..)

Maar van dat optillen merk ik nix, doe ik nooit.. :)

• Hoyden
Maar toetsenbord vind ik heel fijn om mee te spelen.. Vertraging merk ik zelf nix van..

Super kwaliteit..

• DaZZle
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 29-06 08:14
''k heb ook zo''n cordless desktop. toetsenbord heb ik nooit problemen mee, maar als je dus op een muiknop klikt, dan wordt er idd dus heel even geen data doorgegeven, welke knop je ook op klikt. Dit is op de desktop makkelijk te reproduceren maar heb je er geen last van. Ik heb er eigenlijk nooit last van. Je moet alleen geen die hard quaker zijn, ik denk dat je dan beter deze muis niet kan gebruiken om die reden.

• Tripp
Crap!!:( dat wordt dus terugbrengen. Nu maar hopen dak me geld terugkrijg bij DynaByte(ja ik weet het knakenzaak)

:(:(

maar idd dat toetsenbord is echt heel erg fijn. Ik merk die vertraging ook niet zo.

specs

• Tripp
Maar van dat optillen merk ik nix, doe ik nooit.. :)
Dan heb je de muissnelheid een stuk sneller staan maar dan heb je weer meer de kans dat je naast schiet(schiet je iets te ver door)

specs

Verwijderd

zelf heb ik ook zo''n setje en ik game er al behoorlijk lang mee (alweer een jaar)

Dat versdpringen kun je uitzetten bij je eigenschappen van de muis.

Bij Acceleration (tabblad Motion) staan 4 standen (ik heb het Win2k, precieze nederlandse omschrijving week nie zo 1-2-3)
met de volgende tekst: "Adjust how much
you pointer accelerates as you move it faster"

de standen zijn:
None
Low <---default
Medium
High

Je moet um op none zetten.

Ik weeet niet precies of dit je probleem oplost, omdat ik niet helemaal precies begreep wat je probleem was, maar volgens mij bedoel je dit

• Hoyden
Helpt wel iets idd. Maar niet genoeg..

• Tripp
Op zaterdag 05 mei 2001 21:39 schreef _666_ het volgende:
zelf heb ik ook zo''n setje en ik game er al behoorlijk lang mee (alweer een jaar)

Dat versdpringen kun je uitzetten bij je eigenschappen van de muis.

Bij Acceleration (tabblad Motion) staan 4 standen (ik heb het Win2k, precieze nederlandse omschrijving week nie zo 1-2-3)
met de volgende tekst: "Adjust how much
you pointer accelerates as you move it faster"

de standen zijn:
None
Low <---default
Medium
High

Je moet um op none zetten.

Ik weeet niet precies of dit je probleem oplost, omdat ik niet helemaal precies begreep wat je probleem was, maar volgens mij bedoel je dit
Heb al geprobeerd. Maakt niks uit.

specs

• The Deaken
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 17:48

The Deaken

Nexus

Ik heb ook een Logitech cordless muis en die verspringt ook als je een van de knopjes loslaat. zal wel te maken hebben met het draadloze systeem dat erachter zit. Maarja gamen gaat hier niet zo goed dus ik heb er geen last van. ik zou zeggen hou het toetsenbord en breng de muis terug als je dat lukt bij Dynabyte :r. succes verder..

Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op zaterdag 05 mei 2001 20:30 schreef executor het volgende:
uuhh tja maar met optical heb je weer dat als je even de muis optilt - om nog bijv nog een stuk naar rechts te draaien - dat hij dan terug beweegt omdat die laser dan nog contact maakt.
Waarom til je een muis op? Omdat hij anders van de muismat afrolt, en het leuke van een optical is dat je geen muismat hebt zodat je je hele bureau kan gebruiken en hem dus niet meer hoeft op te tillen! :)
(tenminste ik til hem nooit meer op)

• The Deaken
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 17:48

The Deaken

Nexus

Als je aan het gamen bent en je moet bv een paar rondjes naar links draaien kom je vanzelf een keer met je hand tegen je toetsenbord.. en op dat moment til je je muis op leg je hem weer een paar cm naar rechts om dan weer verder naar links te kunnen draaien snappie??

*BigBoy denkt niet dat een optical een uitkomst is voor Executor..

Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."

Pagina: 1