Toon posts:

Bericht aan clan [GoT]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi mede [GoT]'ers.
Clanbase heeft zichzelf vernieuwd en daarbij meteen de forums leeggegooid (GVD!!!! >))

Ik ben zelf lid van [GoT], en ook clanleader van de [WMD]. Ik hoorde dat een [GoT]'er een [WMD]'er was tegengekomen en dat jullie misschien een WAR wilden. Mij lijkt het een goed idee als we 1 keer per week gewoon een friendly war houden. Zo oefenen we allemaal tenminste es een keertje en leren we eens in teamverband spelen.

Ik post dit hier, want volgens mij leest niemand van [GoT] het clanbase forum, waar ik dit ook al gepost heb.

Verwijderd

Ik wilde dus ook een vraag over de clan posten, ik hoor namelijk nooit meer iets. Is de clan overleden of heb ik iets gemist ?
Als ik op de homepage van de GoT-clan kijk is het laatste nieuws van 1/12/99. Is het adres veranderd of zit ik al een dikke maand te slapen ? Gaarne jullie reacties ........

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kom jij op de GoT site dan?
ik krijg zo'n pagina van dat ie er niet meer staat.

unreal.tweakers.net is trouwens ook vaker onbereikbaar dan bereikbaar.
Ik kom online ook bijna nooit een GoT'er tegen.

Nu zullen de meesten ook wel in meerdere clans zitten en dus een andere clannaam gebruiken, maar toch.

Verwijderd

hier is de homepage http://bartdesign.virtualave.net /

maar ik kom nu geen eens op unreal.tweakers.net

ik heb zelf al ff niet meer online gespeeld, heb het de laatste tijd erg druk met stappen en zo, sind m'n verkering na 4 jaar uit is. ik kan je zeggen dat online-ut'en goedkoper is dan het vrijgezellen-leven, maar ja....

is die clan nou nog wat ? is er al is war gespeeld ofzo ?

Verwijderd

wat en waar speel jij zoal, vergat ik te vragen... ik vind ctf steeds toffer

• Whizzy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 28-01 20:18
CTF rulez.. zelf speel ik "vaak" gewoon via de browser in UT en dan op een server in engeland of zweden ofzo en dan het liefst met een mannetje of 12..

Zelf vind ik het zo'n gedoe voordat je een afspraak hebt met een paar anderen dat ik er vaak alleen op uit trek.

Maar ik zou best wel een keer met een aantal GoT CTF'ers een goede CTF game willen afspreken ?
Wie nog meer ?

If it still works, tweak it ! until it is broke.. then start over again..

• ragger78
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20-06-2025

ragger78

ehm...ja

Ik speel alleen maar CTF tegenwoordig, dus
als er plannen zijn doe ik graag mee :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik speel meestal op de server die in m'n Multiplayer shermpie de laagste ping heeft, of anders gewoon op Gamepoint en Tweakers.

Maarreh als jullie willen CTF'en, heb je aan de [WMD] een tegenstander. Wij spelen ook graag CTF, en als je wil spelen, tof.
Zo kunnen we tenminste allemaal es oefenen.
Want op als je Gamepoint alleen bent is er niks aan. Er is niemand die met je meespeelt
Het is eigenlijk Solo-teamplay.

Maar als de GoT server dan ff 1 keer per week CTF levels wil draain IPV DM, en als de GOT server het uberhaupt wil doen.
Dan spreken we gewoon een wekelijks training uurtje af.

Bij wie moet je eigenlijk zijn voor die server?
Femme?

Verwijderd

Reinder heeft hem op een nieuwe bak draaien, Linux ipv van de oude winbak, het ip van die bak is 130.161.58.110. ( die andere was geloof ik 109) Ik weet niet of de DNS al is geupdate maar dan wordt ie weer bereikbaar op oude url : unreal.tweakers.net.

• The Champ
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-01-2024
Zijn er ook mensen die vaak Counter Strike online spelen voor [GOT]??? Ik zie wel heel vaak Chucky online spelen.........of de rest gebruikt zijn [GOT] naam niet.

Ik hoop dat er meerdere mensen zijn die dit spelen, want dit schopt pas echt kont.

The "real" Champ will always be The Champ

Verwijderd

ok..wij.. *spk* spelen bijna continu CounterStrike (vooral op Quicknet server)
CounterStrike kix ass

kijk eens op http://collective.dhs.org
(site is nog niet helemaal/helemaal niet af)

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:50

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Ik zit meestal op de servers:
Barry's World Deathmatch
Shellnet
En servers die een 19x. vooraan in hun ip hebben staan. ;)
B.t.w my nickname: XaVieR

Whatever.

Verwijderd

Ik speel ook altijd CTF, maar zit nog niet bij GoT clan. Ik zal de link eens proberen.

Ik heb trouwens net n paar dagen geleden m'n servertje opgezet (W95B, 450MHz, 64MB, A2000 Kabel), ik heb er op dit moment niets op draaien, dus als er genoeg animo voor een dedicated CTF server is zet ik'm aan. Ik kan maximaal zo'n 10 spelers hosten met hele redelijke pings.

Als er interesse is AUB hieronder melden.

Dolf

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al geantwoord in de andere post, en reken maar dat er interesse is.

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

He GoT'ers,

Hier spreekt een lid van DE Hekje Clan. Wij vinden het een heel goed idee als we af en toe eens kunnen gaan fraggen met zijn allen. CTF en Assault zijn hele goeie gamemodes om te doen. :)

Er moet vind ik ook zoiets komen als Clanbase voor UT dat zou de boel een stuk makkelijker maken om te plannen met andere clans. :)

Misschien dat iemand een idee heeft wie daar over gaat bij clanbase?

Maareuh....

Hekje Will Return!!!!! >:)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• ragger78
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20-06-2025

ragger78

ehm...ja

clanbase heeft toch al UT -> http://ut.clanbase.com
Pagina: 1