micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
jij leest niet goed...Een nieuwe Soundcard kopen. Een SB Live! Player b.v.
welk OS?Ik heb een oude SB AWE 64 ISA en die doet prima alles door elkaar. Niks bijzonders ingesteld...
micheljansen.org
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Niets van waar. Kom op zeg, creative is niet dom. Ik heb er in ieder geval nog helemaal nix van gemerkt, en ik speel nogal wat spellen met directsoundIk hoorde iets van niet directx compatible van iemand maar dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen
micheljansen.org
micheljansen.org
Creative Labs CT4500/CT4520 (SB64 PnP) CD -http://www.bellmicro.com/ftp/sound/ct4500.zip
en mijn Sb16PnP doet wel gewoon wat jij bedoelt, dus dat gelul over nieuwe kaart is onzin...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik luister nu MP3tjes en m''n ICQ sounds doen t prima. Ik zou ff naar nieuwe drivertjes zoeken voor jouw soundcard. Ik draai trouwes onder Win2k, misschien dat t daar is ingebakken. Probeer anders nieuwste DirectX als je die nog niet hebt.