[BC3] meerdere geluiden tegelijk?

Pagina: 1
Acties:

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Topicstarter
Ik lees overal vanalles over mensen die met brakke geluidskaartjes gewoon een mp3 af kunnen spelen en tegelijkertijd een ICQ message horen, en een IRC highlight. Hoe doe je dat in win98se? Heb nogal een slome proc en weinig ram (nee, ga niet upgraden, want er komt een nieuw systeem aan). Het kaartje wat ik hier heb is een SB64 pci. Iemand enig idee hoe ik dat moet doen?

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 18:37

yGiDoRp

Sawasdee

Een nieuwe Soundcard kopen. Een SB Live! Player b.v.

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:46
Hmm. Ik heb een oude SB AWE 64 ISA en die doet prima alles door elkaar. Niks bijzonders ingesteld...

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Topicstarter
Een nieuwe Soundcard kopen. Een SB Live! Player b.v.
jij leest niet goed...
Ik heb een oude SB AWE 64 ISA en die doet prima alles door elkaar. Niks bijzonders ingesteld...
welk OS?

micheljansen.org

Verwijderd

nieuwste drivers ff downloaden hier

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
kheb precies tzelfde met die geluidskaart vet irritant :( Ik hoorde iets van niet directx compatible van iemand maar dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Topicstarter
Ik hoorde iets van niet directx compatible van iemand maar dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen
Niets van waar. Kom op zeg, creative is niet dom. Ik heb er in ieder geval nog helemaal nix van gemerkt, en ik speel nogal wat spellen met directsound

micheljansen.org

• gekkie
  • Laatst online: 29-07 09:15
lukt bij m''n laptopje OPL-SAx ook ... maar alleen indien ik de WDM-drivers van windows blijf gebruiken ... met de yamaha drivers lukt het niet .... kortom misschien niet de laatste drivers maar gewoon de windows driver gebruiken ?

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Topicstarter
De nieuwste drivers hielpen niet. HELP!

micheljansen.org

• gekkie
  • Laatst online: 29-07 09:15
zoals gezegd probeer de WDM drivers van microsoft eens ....

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik weet niet of deze werken, maar het zijn ook Sb64 drivers...

Creative Labs CT4500/CT4520 (SB64 PnP) CD -http://www.bellmicro.com/ftp/sound/ct4500.zip

en mijn Sb16PnP doet wel gewoon wat jij bedoelt, dus dat gelul over nieuwe kaart is onzin...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

zoek WDM drivers, meestal zitten die standaard bij windows,.. kheb nu zelf mn VIA SB drivers ook WDM en ik kan 12 geluiden tegelijk

Verwijderd

Ik heb dat "probleem" ook, maar ik ben allang blij dat ik maar 1 geluid tegelijk hoor. Ik moet er niet aan denken dat ik keihard een mp3''tje aan het spelen ben ofzo en dat er dan ineens zo''n fucking luide UH-OH van icq doorheenknalt. Nee geef mij maar gewoon het geluid van 1 app tegelijk, dan ben ik heeeeeeeeeel blij :P

Verwijderd

Ik heb hier een geluidskaart inzitten dat wil je niet weten (Crystal ISA kaart ofzo). M''n sblive platinum 5.1 is naar de kut namelijk.
Ik luister nu MP3tjes en m''n ICQ sounds doen t prima. Ik zou ff naar nieuwe drivertjes zoeken voor jouw soundcard. Ik draai trouwes onder Win2k, misschien dat t daar is ingebakken. Probeer anders nieuwste DirectX als je die nog niet hebt.
Pagina: 1