Toon posts:

[BC3] Stuurtje calibreert niet goed:(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok...
ik had dus een Guillemot Ferrari Force Feedback stuurtje, die ging kapot...Ik stuurde m op en zou een nieuwe krijgen...en wat krijg ik thuis: een ''gerepareerde'' stuurtje van iemand anders( dat kon ik zien aan t stuurtje zelf, want hij was helemaal vies en niet goed ingepakt) :(
Ik dacht ok...als ie t maar doet, dan vinnik t best, maar wat blijkt: dat ding calibreert zich niet goed!!:(
Hoe? Kijk: volgens de ''properties'' in de ''game options'' staat t stuurtjegoed in t midden, maar t stuurtje staat dus helemaal scheef naar rechts, dus hij calibreert niet goed!!
En in spellen gaat de auto als ik het stuurtje precies recht hou naar links...dat is dus niet hoe t zou moeten...

Weet iemand misschien of ik hier zelf wat aan kan doen, of moet ik deze ook meteen opsturen??

B.V.D.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:25
ik zou hem METEEN opsturen, maar je kunt ook proberen hem zelf te repareren..

ik heb dat dus ook gehad, en kon dat repareren door hem open te maken:
binnenin zit er een potmeter (draaiding met 3/2 draadjes) aan het stuuras.
Deze was bij mij losgeschoten, en draaide een beetje met het stuur mee:(

dus ik heb hem weer vastgezet, en m''n stuurtje draaide weer als nieuw :)

was ps wel een thrustmaster sprint oid.

SUCCES :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 05 mei 2001 11:48 schreef Cutebritney het volgende:
ik zou hem METEEN opsturen, maar je kunt ook proberen hem zelf te repareren..

ik heb dat dus ook gehad, en kon dat repareren door hem open te maken:
binnenin zit er een potmeter (draaiding met 3/2 draadjes) aan het stuuras.
Deze was bij mij losgeschoten, en draaide een beetje met het stuur mee:(

dus ik heb hem weer vastgezet, en m''n stuurtje draaide weer als nieuw :)

was ps wel een thrustmaster sprint oid.

SUCCES :)
Maar als ik m open maak heb ik geen garantie meer...
En als ik hem niet kan repareren kan ik uit mn eigen zak een nieuwe gaan halen...:(

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:25
Op zaterdag 05 mei 2001 11:50 schreef PC-Freak het volgende:

[..]

Maar als ik m open maak heb ik geen garantie meer...
En als ik hem niet kan repareren kan ik uit mn eigen zak een nieuwe gaan halen...:(
ligt eraan..als er garantie stickers etc opzitten dan kan je hem idd niet openen..

zitten ze er niet op, kun je altijd ff kijken, weet jehet niet, schroef je hem weer dicht, en laat je hem repareren..

maar als je bijv niet zo heel technisch bent oid en hem liever niet openmaakt, laat hem dan gewoon repareren :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 05 mei 2001 12:11 schreef Cutebritney het volgende:

[..]

ligt eraan..als er garantie stickers etc opzitten dan kan je hem idd niet openen..

zitten ze er niet op, kun je altijd ff kijken, weet jehet niet, schroef je hem weer dicht, en laat je hem repareren..

maar als je bijv niet zo heel technisch bent oid en hem liever niet openmaakt, laat hem dan gewoon repareren :)
Dr zitten geen stickers of zo op...maar kan t niet een probleem in de software of zo zijn??:?