[BC3] Kodak USB Picture Card Reader

Pagina: 1
Acties:

• fagao
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 11:29
Ik heb gister zo''n kodak DC3800 camera gehaald. Dingetje werkt goed, alleen de USB card reader krijg ik niet aan de praat.

Ik heb software geinstalleerd alleen als ik hem er in plug dan zegt ie dat ie een "Onbekend Apparaat" heeft gevonden en verder nix...:(

Iemand bekend met dit probleem (win98)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb dat ding verkocht aan één of andere banaan. Meteen een Sandisk USB reader gekocht. Volgens mij is dit precies dezelfde, maar om 1 of andere reden heb ik geen problemen met die Sandisk. Probeer eens de drivers van Sandisk. Dat heb ik in al mijn ijverigheid namelijk niet geprobeerd. Misschien was dat wel het probleem. En ja...ik heb ook die 3800.

Wellicht een ongewenste opmerking, maar heb je geprobeerd de drivers te installeren voor dat onbekend apparaat (via hardware properties)?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• fagao
Ja ik heb al vanalles geprobeerd
ook achteraf drivers installeren,
Weet jij waar ik die drivers van SanDisk kan vinden?

• BC3 Victim
Op zaterdag 05 mei 2001 11:55 schreef fagao het volgende:
Ja ik heb al vanalles geprobeerd
ook achteraf drivers installeren,
Weet jij waar ik die drivers van SanDisk kan vinden?
ik zou zeggen....check je mail :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Tinman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-08 20:17
Zou je mij de drivers ook willen toesturen?

tinman@home.nl

thanx

• fagao
Waar heb je ze heen gestuurd, want ik zie nix in mijn meelbox.

rinse@solcon.nl

bvd

• BC3 Victim
Nu moeten ze in jullie bakkie liggen. 2000 en 98!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Op www.sandisk.com kan je ze ook halen hoor...|:(

• fagao
Al die drivers werken niet |:(

• BC3 Victim
Op zondag 06 mei 2001 23:17 schreef fagao het volgende:
Al die drivers werken niet |:(
Heb je geprobeerd om de drivers bij Kodak van de site te downloaden? Anders moet je het eens met 2000 proberen. Onder 2000 hoef ik niets te installeren. Hij herkent het gewoon als een removable drive

• fagao
Het was een DOA Dead on Arrival

Ik heb een nieuwe camera van kodak gekregen ;)
Pagina: 1