Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...
Verwijderd
Ik had eenzelfde probleem, bij mij was de oorzaak de geluidskaart. Ik heb een Xitel Strom Platinum (Vortex II), maar door het installeren van de reference drivers was het probleem opgelost.
Ik denk dat ik het (hoewel tijdelijk) heb opgelost
. Het was volgens mij m'n cooling... en dat terwijl ik mijn kast al half had openstaan (!). Nu heb ik ff een 30x30 huis-tuin-en-keuken ventilator ervoor gezet en ik kan zo lang Quaken als ik wil
. Misschien toch 's gaan denken aan een Xtra fannetje...
Verwijderd
Heb je je CPU of videokaart overgeklokt ofzo? Anders zou het niet moeten kunnen, tenzij je cooling echt naar de kl*** is. Ik heb zelf één extra fan in m'n PC zitten, die doorgaans niet aanstaat ivm. geluidsproductie en ik heb absoluut geen problemen meer sinds ik die drivers heb geïnstalleerd...
In ieder geval, blij dat je er nu geen last meer van hebt. Frag ze
In ieder geval, blij dat je er nu geen last meer van hebt. Frag ze
Lees nou gewoon ff de eerste post, daar staat dat ik zowel m'n CPU als vkaart heb overgeklokt... vkaart niet overklokken helpt niet trouwens 
En CPU laat ik zo staan, no matter what.
En CPU laat ik zo staan, no matter what.
Ja 
Shit hé, volgens mij is het toch niet m'n cooling

Hij loopt gewoon op willekeurige momenten vast (ook soms als ik hem net heb aangezet of in de menu'tjes). Iemand een oplossing?
Hij loopt gewoon op willekeurige momenten vast (ook soms als ik hem net heb aangezet of in de menu'tjes). Iemand een oplossing?
Verwijderd
Heb ik ook gehad opgelost door heel de zooi opnieuw te instaleren en ik heb mijn net werkkaart en geluidskaart zovermogenlijk uit elkaar gezet draait nu perfekto.
Enige verschil is dat ik geen netwerkkaart heb... wel een modem. De geluidskaart en modem zitten naast elkaar op de achterste PCI-sloten, dus zo ver mogelijk van de videokaart vandaan. Weet je zeker dat het hieraan kan liggen? Ik heb het bij andere spellen niet namelijk.
Opgelost!
Het probleem zat 'm in 1 van de extra OpenGL-opties van m'n TNT 2 Ultra. De optie "snelle trilineaire filtermethode gebruiken" was de veroorzaker van mijn problemen. Nu die uitstaat, loopt alles zo stabiel als wat
Het probleem zat 'm in 1 van de extra OpenGL-opties van m'n TNT 2 Ultra. De optie "snelle trilineaire filtermethode gebruiken" was de veroorzaker van mijn problemen. Nu die uitstaat, loopt alles zo stabiel als wat
Pagina: 1