[BC3] mp3 van cd naar HD

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
HE hallo,
Als ik een cd tje met mp3''s naar mijn hd wil copieren is die daar echt onwijs lang mee bezig. (zolang zelfs dat ik het niet afmaak) En dan staat nog niet eens het hele cdtje vol ... K heb een Aopen 52 en 2*20 gig raid 0. Waar zit hetgeen dat voor vertraging zorgt... Of is het normaal dat het gewoon erg lang duurt :(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Gebruik eens een cdlees proggie als isobuster (te downen op www.cdmediaworld.com) ik vind het wel vaag, op mn P-II 233 MHz van 3,5 jaar oud duurd het nog geen 7 min!!!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
ok ga k proberen. k snap t ook niet echt ..

Verwijderd

Met Easy CDDA extractor, trek ik 6 tot 7x van CD naar Lame MP3.
Probeer die eens.

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 18:00
Wel lezen mensen, hij zegt gewoon dat hij MP3-FILES wil copieren ! Dus niet extracten ...

Zal toch wel ergens een probleempje in z''n systeem zitten.

-

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Volgens mij gewoon een geval van een slecht geburnde (of beschadigde) cd, mijn Pioneer DVD speler leest alles goed, zelfs beschadigde cd''s!

Dus als je iemand kent met een Pioneer DVD speler, dan zou ik m daar nar z''n HD copyen en dan opnieuw fikken.

Je zou ook het proggie CD Bremse kunnen downen (Staat wel op www.cdmediaworld.com of [url]www.cdrinfo.com]

En dan de snelheid op 1x zetten, dan leest ie vaak over fouten/krassen enzow heen :)

webOS all the way!

• BC3 Victim
K kan ze wel prima lezen, en afspelen v9ia mijn cdrom speler maar dan heb je die herrie van dat apparaat .. en t is wel makkelijker alks je een hele berg hebt i.p.v. zeven losse cd''s. En dat naar mijn HD copieren duurt gewoon forever..:(
Met isobuster gaat t ook niet echt snel welm wat sneller maar k ben toch zeker wel drie koppjes koffie aan t drinken voordat t echt helemaal kjlaar is ... ... Maar ja k ga nog wel verder rommelen..

• Paitor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-05 23:14

Paitor

rages doen :P

misschien een domme vraag, maar heb je je dma aanstaan? Anders moet je dat even instellen bij configuratiescherm -> systeem -> apparaatbeheer -> cd-rom -> instellingen en dan DMA aanvinken. Dit is voor win 98, 2000 weet ik niet precies, maar gaat ongeveer hetzelfde.

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

• BC3 Victim
ja staat aan ...

Pagina: 1