[BC3] TV-kaart

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik was laats bij mediamarkt en heb daar voor 100 piek een TV kaartje van Typhoon gekocht. Ik dacht proberen kan geen kwaad. Ik heb het kaartje al in 2 pc''s geproobeerd maar het enige wat het goed doet is het laten stressen van mijn pc''s. Vastlopen, blauwe schermen de hele verzameling fouten komt langs. Kaart eruit Alles weer ok. Kent iemand deze kaarten en hoe ik er misschien mee om moet gaan? Het is een Typhoon TV Tuner PCI kaart met BT 878A chipset en Philips Tuner erop.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Moet je alles de installeren en dan in een ander PCI slot proberen. Dit heeft bij mij ook geholpen (Hauppage).
Welk besturingssysteem?!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Op dit moment met WinMe maar ik heb het ookal met Win98 geprobeert maakt geen verschil.