[BC3] vage opstart :?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Als ik m''n nieuwe computer opstart, krijg ik geen beeld. Heb wel een paar keer beeld gehad, maar valt opeens uit :'(

M''n specs :

TB 1333
DFI AK76-SN
256 mb Crucial pc2100 geheugen
Asus V7700 Deluxe
Aopen HQ-08

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

piepjes ??
check je vga kaart is, je ram, je cpu en kijk of alles gaat lopen zoals cooler hd en zo.

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-08 12:43
Er worden geen enkele piepjes gegeven, dat vinden wij ook het vreemde. Misschien is de VGA kaart wel niet kapot, maar de monitor. We hebben namelijk een andere 17" die het wel deed eraan gehangen, en we kregen perfect beeld. Vandaag proberen we de AGP-port te testen met een 4mb kaartje.

* zork heeft de pc van Yo.joost in elkaar gezet, maar wordt gek van dit probleem...Vandaag wordt het opgelost...

Verwijderd

Geen piepjes is wat met mobo toch?
Als het aan monitor lag geeft die toch ook een POST piepje.

Verwijderd

ehm ja dat lijkt mij ook. Je krijgt altijd piepjes ook als alles goed is. Alleen natuurlijk niet als je mobo naar de velden der gelukzalligen is. Krijgt alles wel spanning dan, gaan je fans draaien, je hd en je mobo lichtjes ?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Heb mijn oude voodoo erin gehangen, en mijn oude monitor aangesloten, dan draait ie perfect :) , maar zodra ik de Asus V7700 aansluit krijg ik vreemd beeld , en zodra ik het beeldscherm aansluit krijgt ie de ene keer wel een signaaltje (groen licht) maar valt weer vrij snel uit. Denk dat zowel iets met de monitor kabel mis is als met de Asus, tenzij de AGP kapot is.
Zork neemt vanavond een oud AGP-kaartje mee, kunnen we kijken of de AGP kapoet is :(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-08 12:43
Op zaterdag 05 mei 2001 12:16 schreef Yo.Joost het volgende:
Heb mijn oude voodoo erin gehangen, en mijn oude monitor aangesloten, dan draait ie perfect :) , maar zodra ik de Asus V7700 aansluit krijg ik vreemd beeld , en zodra ik het beeldscherm aansluit krijgt ie de ene keer wel een signaaltje (groen licht) maar valt weer vrij snel uit. Denk dat zowel iets met de monitor kabel mis is als met de Asus, tenzij de AGP kapot is.
Zork neemt vanavond een oud AGP-kaartje mee, kunnen we kijken of de AGP kapoet is :(
Deed de oude monitor het nou wel of niet op de asus :? (heb slecht geheugen).

• Steven
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-08 09:30
Moet je is wat rommelen met de VGA connector aan de achte kant van je computer. Ik had laatst een PC die wel booten als je de kabel eruit haalde, en na 20 sec er weer in deed (ondertussen was Windows al half geladen)
Pagina: 1