[BC3] Heb ik genoeg aan 145 Watt??

Pagina: 1
Acties:

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-08 21:17
Hee! Ik wil zo''n Aopen H300A of een H300C kopen..

Dit omdat die kastje mooi en lekker klein zijn. Ideaal voor een servertje die bij mij op de kamer moet staan.. Nou, wilde ik in dat kastje een mobootje proppen. Een slot 1 Micro ATX bord. Met een Pentium II 300 MHz proc.
Maar trekt die 145W voeding dat? Er komen nog een videokaartje en 2 netwerkkaartjes in. En mischien nog een geluidskaartje. Verder een HDD en een diskette station.

Weet iemand trouwens ook waar je deze kastjes krijgen kan? Ik heb gezocht bij pricewatch...

• AttiX
Pff, geduld is een schone zaak....

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:57
Wel, ik heb hier een Dell staan met ook 145Watt. Daarin zitten een PII400, een NIC, twee disken (waarvan één 7200rpm), CD-rom en onboard sound&vga. Hij heeft er geen problemen mee, dus zou ik durven zeggen dat ''t te doen moet zijn.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-11-2025

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Nee, 145watt is echt weinig je kunt beter een ander case+betere voeding kopen.
Inwin Q500 is wel goed, let op het is wel een fulltower;)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
145 watt is genoeg, k heb hier een pIII500 met dvd, 2 netwerkkaarten, modem en nog 3 system fans

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op vrijdag 04 mei 2001 23:23 schreef O.D.Smolik het volgende:
Nee, 145watt is echt weinig je kunt beter een ander case+betere voeding kopen.
Inwin Q500 is wel goed, let op het is wel een fulltower;)
Verklaar dan dat systeem van je voorganger.

Betweter

• AttiX
Nog een reden waarom ik zo''n plat kastje wil, is omdat dan mijn monitor een stukkie hoger staat. Krijg nu last van mijn nek. Uhm, ik neem aan dat dat kastje een 15" monitor kan houden. Als je nagaat dat het een desktop case is. maar weet iemand waar je zit mooie kastje krijgen kan. Of een ander kastje van het zelfde formaat...

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:57
Je mag er wel van uit gaan dat zo''n desktop kast je 15" kan dragen. Op m''n werk hebben we desktops met van die 30Kg+ 21"kanonnen er op, en ze staan nog steeds niet met de voet tussen de cpu en de rammetjes:)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• AttiX
Ik denk inderdaad ook wel dat het mijn monitortje houd. Maaruhm, anders verstevig ik uhm gewoon. >:) Stukkie staal erin..

Is er iemand die weet waar dit kastje te krijgen is?? (ik val in herhaling) :)

• Krankenstein
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-05 12:04
Zalig die 145 watt voedingen hoe weinig dba''tjes die produceren :z
Pagina: 1