De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Cooler hoort gewoon te draaien bij power-up, andere zaken boeien dan niet.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dit is trouwens een andere pc.. ..maar er zit geen boekje bij voor aansluiten of iets dergelijks, stekkertje zit er gewoon goed in. Wat bedoelde je met niet op jumpers zetten?
Grtz JP.
P.s. wat is nou de oplossing? Als ik hem aanzet doet ie het gewoon weer trouwens, maar dat durf ik nu niet meer.....:(
Verwijderd
als jij dat koelelement niet geforceerd koelt vanaf de boot issie bij een temp van 90 C + verbrand.
dus OF je regelt een beter koeler die het wel doet (sowieso geen -Cooler Master DP5-6H51, die van mij die nu op mijn monitor staat werd veel te heet..) OF je core gaat naar de kloten.
Verwijderd
Stekkertje er goed (niet andersom) ingestoken?
Verwijderd
En wel zeeeeeeer snel.Op vrijdag 04 mei 2001 22:23 schreef bwe het volgende:
... OF je core gaat naar de kloten.
Lekker knutseluhOp vrijdag 04 mei 2001 22:28 schreef Squeek het volgende:
[..]
Moet je wel een verloop stekkertje hebben of kenne knutseluh
Het ligt niet aan de voeding ofzow dat die niet goed zou zijn?
Grtz JP.
Nou vanaf mijn nieuwe (goeie) pc.
De koeler was inderdaad kapot. bedankt voor jullie hulp. Alles werkt nog perfect (gelukkig)!
Best aardig systeempje; vond ik ook
Grtz (happy) JP.
IS een superbedrijf, alleen ze sturen niet altijd in 1 keer het goeie op
Grtz JP.
P.s. die Coolermaster cooler koelt dus gewoon perfect he (ook na 6 uur aanstaan...)
Je kan je computer best wel opstarten zonder de fan aansluiten hoor. hij loopt hoogstens vast.(ja en de temp stijgt wel enzo maar ik neem aan dat er wel een lampje bij je gaat branden en hem dan uitzet.)
Ik heb hem ook wel es zonder koeler aangehad. Niet helemaal opgestart maar gewacht in bios tot de 60C, ik moest ff die pasta van me chrome orb inbranden. En het duurde best wel lang voordat hij die 60C bereikte. Dus zo heel veel kwaad kan het niet als je hem NIET te lang aan laat staan.
Dan istie grotendeels idle en dus waarschijnlijk niet hoger dan 80c... warm maar niet schadelijk.
Bnet pindle#2913
Grtz JP.