Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
Ik heb ooit eens een penlite opgeladen met 1A. Dit was leuk totdat het zaakje "spatte" en er een straaltje van het een of ander in m''n oog werd gespoten. Ik hard naar de badkamer rennen en m''n kop onder de kraan gehouden.....
Ik heb nu blijvend oogletsel...
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
dank!
Hoe ze het doen weet ik niet maar ik heb er hier eentje staan (oplader) waarmee ik nog geen enkel probleem heb gehad (ok.. de batterijen zijn weer iets sneller leeg dan de oplaadbare.. maar goed.. ze zijn ook een stuk goedkoper)
Anyway, het is dus wel mogelijk; maar dan met speciale opladers.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Anoniem: 2360
Hij heeft wel gelijk hoor, ik heb die laders ook wel eens gezien. Daarmee kan je alkaline-batterijen een aantal keren mee herladen. Een gewone lader wil ook wel, maar dan minder vaak.Op vrijdag 04 mei 2001 21:05 schreef Undertaker2 het volgende:
Dat laatste was een grapje hoor mensen
Met deze lader kan je alleen gewone alkaline battarijen 10 x opladen.
werkt perfect vooral voor die hele kleine die in de muis moeten
gewone alkaline penlites koop ik soms 10 voor f 7.60 en kan dan weer en hele tijd vooruit.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Nou ja, voor een tientje op de eerste rij zeg ik dan maar