[BC3] Nieuw toetsenbord, welke?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik moet nog eens een nieuw toetsenbord kopen maar welke kan ik het beste nemen ?

Als het maar GEEN draadloze is.... :)

Wie helpt mij ? :P:9

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

gewoon zo''n ding van 25 piek ofzo...heb ik ook altijd...en nog nooit ontevreden over geweest iig

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:11
Keytronic KT2001 Ergoforce Keyboard PS/2

75 ballen maar is wel een fijn bordje

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:32
die van mij was 23 piek

kan je er nog eens een colaatje overheen laten vallen >:)

• BC3 Victim
Mijn toetsenbord was ook iets van 25,- en heb em al een poosje, nog weinig problemen ja.....:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Hi,
Ik heb sinds de zomer het MS Natural Keyboard Pro. Het bevalt me uitstekend, na een tijdje wil je zelfs niet meer terug naar een gewone. Het is behoorlijk wennen, maar het typt gewoon heerlijk en is nog goed om RSI te voorkomen ook:)

Verwijderd

Key Tronic toetsenbordjes rulen! Daar kan nog weleens wat thee of Cola overheen (bier ook ja...) en ze tiepen errrug fijn...

Gaan dus voor zo''n ding, wel wat duurder maar dan hebbie ook wat.

Verwijderd

Waarom geen draadloze?

Verwijderd

Ik zou naar Leon1 en Wijnolst luisteren :)

Ik zelf heb ook een Keytronics zowel thuis als op het werk. Doe je jezelf echt een plezier mee naar mijn mening.. *D

• MGSNK
  • Laatst online: 19-08 11:16
de microsoft natural keyboard elite pro, als je daarmee eenmaal kan typen wil je niks anders.

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• BC3 Victim
k''heb een gewoon Microsoft surfing keyboard.

hoeft geen ergo keyboard omdat ik heb al RSI dus is toch te laat

• BC3 Victim
''K zal eens kijken, misschien ga ik wel voor de KeyTronic.
Waarom geen draadloze?
Antwoord: Een vriend heeft een draadloze maar die vin''k nie echt fijn....;)

Verwijderd

m$ internet keyboard pro. kep um zelf perfect board talloze (uhh hoe heten die dingen?) sneltoetsen of zo.

Verwijderd

Cherry G83. Echt een :9~ toetsenbord

• BC3 Victim
Ik krijg een beetje veel replies met allemaal verschillende toetsenborden.

Weet iemand een site ofzo waar toetsenborden vergeleken worden ?

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
koop zo''n cherry toetsenbord die wil ik ook wel graag hebben kost nie veel en tikt heel geruisloos !

• Kayz
  • Laatst online: 18-08 23:23
Logitech Direct Acces, ga ik halen voor bij mijn nieuwe TB 1,3ghz:9 systeem.

Mooi vormgegeven en fijne steun voor je polsen.

Verwijderd

gewoon een standaard compaq keybordje werk prima en goedkoop

Verwijderd

Mijn toetsenbord kostte bruto 1999 gulden, ik kreeg er een Packard Hell bij. Welke ik snel weer verkocht heb, op keybord (& floppy) na dan, want die werken perfect ;)

• BC3 Victim
microsoft natural keyboard elite! Het kost ff wat, maar het typt zo fijn :) Bij die el cheapo toetsenbordjes zitten m''n handen altijd zo krapachtig tegen elkaar aan. Sinds ik m''n natural gehaald heb (toch al best een tijdje geleden) typ ik veel fijner en sneller.

Een echte aanrader dus :)

• BC3 Victim
Ik heb voor 35 piek een logitech internet keyboard gekocht(nieuw:) )
Erg handig die extra knopjes als je dat op prijs stelt en typt ook wel fijn.
Anders moet je gewoon zo''n elcheapo ding kopen of een IBM

Ik denk dat bijna alle tb wel goed zijn en dat je gewoon moet kijken wat jij fijn vind

• FireSNAKE
  • Laatst online: 04-08 06:21
je stapt een winkel in.... vergelijk ZELF wat... en koopt het.....

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03:05
MS internet pro

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03:05
Op vrijdag 04 mei 2001 21:15 schreef DeRReWoP het volgende:

Op hardwareinfo.net staat wel een review van de Logitech i-touch Keyboard Pro en MS Internet Keyboard Pro: http://www.hardwareinfo.net/reviews.php?id=95&page=4

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

• AttiX
  • Laatst online: 20-08 21:17
Ik heb een logitech I-touch internet keyboard. Meer dan tevreden over!! Errug goed bordje voor maar 50 piek. Met apparte software enzo.. :)

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-11-2025

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Voor de kenners, CHERRY rulez.
Ze zijn super zacht gewoon om van te :9~

Verwijderd

Cherryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!!!1

Heb hier de G81, wel een zwaar geval, maar typt super lekker.
Iets beter dan Cherry is er op dit moment niet te krijgen, zeker niet die crappy keyboards van Logitech

Verwijderd

ehm gewoon een lekker bordje als er maar veel van die extra toetsjes opzitten voor allemaal onzin want dat is vet makkelijk.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op vrijdag 04 mei 2001 21:18 schreef _MaLa_ het volgende:
koop zo''n cherry toetsenbord die wil ik ook wel graag hebben kost nie veel en tikt heel geruisloos !
Aarg die dingen typen vet zwaar, kan ik niet meer snel typen :P

Ik heb een Microsoft Internet Keyboard Pro, dat is zown elite pro ding met hot toetsen voor internet e.d.

typt heerlijk.

• Tupolev
  • Laatst online: 20-08 15:10
Mijn favoriet is de Cherry MY 3000. Tenminste een toetsenbord zonder al die irritante windows toetsen ( :r windows toetsen :r...)

Engineering

• koornee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-08 16:30

koornee

3!

ik heb nog z''n oud IBM ding staan van 10 jaar terug ofzo. werkt nog steeds als een tiet dat ding. wel een beetje vergeeld,maar dat geeft nix.

hij doet nog van klik-klak bij het typen.

Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl

Verwijderd

1tje zonder window-knop :)
ik heb ook nog steeds fanatiek een cherry keyboard zonder...
en probeer ik zo lang mogelijk vol te houwe :)

• BC3 Victim
Een toetsenbord is heel persoonlijk en hangt van een heleboel factoren af. Grofweg zijn er 2 types, de klikkers en de zompige. De klikkers hebben een duidelijke ''klik'' en vaak een lichte aanslag. De zompige hebben geen klik en een aanslag varierend van heel licht tot loodzwaar.

Je voelt ''m al aankomen.. gewoon gaan proberen. Bezoek eens een paar winkels en type eens wat op zo''n bord, om de feeling een beetje te krijgen.

De enige tip die ik je kan geven is niet teveel waarde te hechten aan ''extra toetsen'' (bv. internet-shortcut-keys enz).

Overigens heb ikzelf een cherry, de goedkoopste die ik krijgen kon (fl. 25).

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-01 09:15

freddifish

schnappi !

Op zaterdag 05 mei 2001 03:35 schreef 21weener21 het volgende:
1tje zonder window-knop :)
ik heb ook nog steeds fanatiek een cherry keyboard zonder...
en probeer ik zo lang mogelijk vol te houwe :)
je ken ''m der ook af rossen hoor
persoonlijk vind ik WIN-E en WIN-F wel relekst werken op mijn cherry RSI 6000:P

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Verwijderd

Ik heb een toestenbord van Vivanco 3000 werkt prima voor mij .

• Hermanvh
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

IK heb nu een Chicony Multimedia keyboard, kost 40,- heeft toetsen om cd''s af te spelen op keyboard:)

Heeft ook sleep mode, standy en power knop op m''n keyboard :)

En natuurlijk www,email en 3 knoppen die je zelf in kan stellen :)

webOS all the way!

• Xandrios
  • Laatst online: 17:25
neem een goede Cherry...

geen heel bijzondere functies, maar wel oerdegelijk :)

Verwijderd

Op vrijdag 04 mei 2001 21:15 schreef DeRReWoP het volgende:

Kijk nu maar eens hoe vaak er ''Cherry'' wordt geroepen. Het merk heb je dus al, nu nog het type: de G83 of zo. Suc6 8-)

• BC3 Victim
Iemand bereidt om mijn Microsoft Pro van Cherry toetsen te voorzien:7 ?

Verwijderd

Niemand die een toetsenbord heeft waarmee winamp ook te besturen is via de play/stop etc knopjes??

ik heb nu zelf zo''n vage sk-25000 multimedia toetsenbord maar nu komt het, af en toe is ie opeens "weg"..niks helpt dan behalve ff plugje uittrekken en er weer instoppen..ik heb hem gewoon nog niet weg gedaan puur omdat ik winamp/powerdvd/sonique enzo kan besturen

Verwijderd

Cherry''s zijn die-hard militair en burgelijk geteste heavy toetsenborden, ook getest door de Antwerpse hooligans en voetbalbestendig, ook getest door de plaatselijke scholen,...

Het zijn goede stevige toetsenborden

Verwijderd

Knutsel en soldeer zelf een USB knoppies bakje met veel knoppies en veel software, zie Elektuur.

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08 19:28

spok9

Groen...

Wat een gedoe om een toetsenbord... Kijk gewoon ff in de winkel en neem de goedkoopste die je vind.

Als je een goed toetsenbord wil moet je zo''n ms ergonomisch ding nemen dat al een aantal keren is genoemd.

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Verwijderd

Op zondag 06 mei 2001 15:15 schreef algabra het volgende:
Knutsel en soldeer zelf een USB knoppies bakje met veel knoppies en veel software, zie Elektuur.
yeah right :) ik ben niet zo handig als het komt op solderen, anders had ik allang die ene infrarode ontvanger (C''IT magazine) kunnen maken om mp3tjes af te spelen

Verwijderd

Microsoft Internet Keyboard. Niet van die Natural dingen en dat soort shit. Dat typt voor geen meter.

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:24

Richard

Kuru Kuru Kururin

Op zaterdag 05 mei 2001 03:21 schreef koornee het volgende:
ik heb nog z''n oud IBM ding staan van 10 jaar terug ofzo. werkt nog steeds als een tiet dat ding. wel een beetje vergeeld,maar dat geeft nix.

hij doet nog van klik-klak bij het typen.
Precies, en dat zijn echt de beste, de toetsjes zijn heerlijk, en zeer makkelijk schoon te maken, 1x per jaar sloop ik alle toetsjes eraf om ze in een nachtje in een emmertje te laten weken.

Laatste X ook nog maar 3 blauwe-ledjes erin gezet omdat ie toch open was. Deze bedoelen we dus:

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/rkeijz/toetsenbord.JPG

20*350ZO45°

Verwijderd

als je wel eens driftig bent moet je voor de cherry g81-3000 gaan :P .
Die dingen zijn niet kapot te krijgen. En ze hebben mechanische knoppen -> tikt erg fijn en gaan erg lang mee.

Verwijderd

Op zondag 06 mei 2001 15:09 schreef ELTURKO het volgende:
Niemand die een toetsenbord heeft waarmee winamp ook te besturen is via de play/stop etc knopjes??

ik heb nu zelf zo''n vage sk-25000 multimedia toetsenbord maar nu komt het, af en toe is ie opeens "weg"..niks helpt dan behalve ff plugje uittrekken en er weer instoppen..ik heb hem gewoon nog niet weg gedaan puur omdat ik winamp/powerdvd/sonique enzo kan besturen
Ja je kan winamp besturen met een
LOGITECH CORDLESS KEYBOARD PRO (of ander internet toetsenbord), die hebbe play knoppen die o.a. winamp besturen.

• jpm.lensen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-08 11:16

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

M$ Internet Keyboard Pro.

Dat knikje is ff wennen, maar thuis niet zo vaak last van Pols, op werk, met normaal toetsenbordje wel.

Ik weet het M$ mag eigenlijk niet, maar was toendertijd de enige die ik vinden kon.

Logitech spullen zijn meestal ook erg goed

Suc6 8-)

Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16:52
Afbeeldingslocatie: http://www.personalware.com/Images/store/html/sg_0/nl/images/33L3192.jpg

IBM Rapid Access II. Typt erg lekker. Beter dan die Logitech meuk :) ...en nog zwart ook.

• leon1e
  • Laatst online: 15:11
maar wat heb je nu gekocht?

Verwijderd

Ik heb M$ Internet Keyboard PRO
Die''s ook vet.Typt heeel lekker.

120,-

• djmartyn
  • Laatst online: 08-08 08:45
''k heb een Azona hot keyboard.
Komt oorspronkelijk van Chicony dacht ik.

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:21

Yucko

One clown to rule them all !

Op zondag 06 mei 2001 17:30 schreef biobak het volgende:
[afbeelding]

IBM Rapid Access II. Typt erg lekker. Beter dan die Logitech meuk :) ...en nog zwart ook.
Als je nu nog verteld waar je dat geile ding kan kopen :9~

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Verwijderd

Gewoon een hard-click toetsenbord, zoals velen voor mij al hebben gezegd, dat is het beste om mee te typen/wat dan ook.

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 10:31

Frenkpie

"Crocs Rule !"

ik heb een rotte toetsenbord van smam''s dell-pc (p3 500,256). het is een standaart ding
dell quietkey staat erop. de space is half kapot, en sommige toetsen ook

maar voor mij issie gewoon super :)

• BC3 Victim
Ikzelf heb een MS Internet Keyboard Pro. Die vindt ik goed, hadden ze bij mij op school dus ik heb hem al een tijdje kunnen uitproberen. Vind hem beter dan de Logitech Deluxe want die toetsjes hebben een kleine weerstand war je ff doorheen moet => je voelt dus duidelijk dat je een toets aanslaat en dat was dus niet bij de Logitech.
Heb trouwens ook nog zo''n klikding als op het plaatje, die is ook erg fijn en heel erg stevig: je kunt er echt vanalles mee doen en dan nog werkt dat ding. Keytronic heeft die dingen ook, zijn alleen duur :(

Ik vind die toetsenbordjes van een laptop ook wel fijn, die typen heel fijn (die hebben datzelfde doorklik gedoe als de MS)en zijn ook heel zacht. Verkopen/maken ze ook niet van die dingen voor de gewone comp?

Pagina: 1