[BC3] Creative Dxr3 doet gaar met DivX !SPOED!

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik krijg het dus echt niet voor elkaar om DivX op mijn tv''tje te krijgen met deze kaart. Het enigste programma waarmee ik beeld krijg op mijn tv is het officielle programma van Creative maar die speelt geen DivX af!

Welk programma heb ik nodig om DivX te draaien op mijn tv!?! Want ik wil zo ff filmpie kijken met chicky :9

THANKS A LOT!
SalvadoR

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
***zucht***
DAT KAN NIET

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Killerace heeft gelijk.

Dit kan niet. Die mpeg 2 chip is geoptimaliseert om MPEG af te spelen.

Verwijderd

film omzetten naar mpeg

• BC3 Victim
Fucked-up.. dan heeft die gast me dus keihard genaait in die winkel :(
Morgen terugbrengen want dit soort SHIT vind ik niet tof..

Welke kaart kan ik het beste kopen als ik DivX wil kijken? (losse kaart) of kan dat alleen op een videokaart zelf (zoals Matrox G400)?

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

als je dit nou gewoon eerst hier gevraagd had.. :P

Overigens is die DXR3 een prima DVD speler. Ik heb zelf de DXR2 kit en ben er ZEER ZEER tevreden over.

Overigens: als je de bon hebt en je hebt de originele verpakking niet beschadidgd kan je zowiezo binnen 8 dagen het product terug brengen.... mochten ze moeilijk gaan doen met "dat heb ik niet gezegd etc".

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Millennium
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 13:21

Millennium

Bug free !!!

DivX is toch gekraakte MPEG4 :?

btw, gaat het hier om de: Rrealmagic hollywood+ DVD/MPEG2 decoder card. Want ik was ook vanplan om deze te kopen voor DVD + DIvX + TVout

mvg

Rampen bak 2004

• BC3 Victim
Ik heb de Creative Dxr3 PC-DVD.. maarja morgen niet meer.. koop wel een Matrox G400, die schijnt wel goed te zijn (of weten jullie betere TV-OUT kaart?)

Verwijderd

Op vrijdag 04 mei 2001 20:07 schreef Millennium het volgende:
DivX is toch gekraakte MPEG4 :?

btw, gaat het hier om de: Rrealmagic hollywood+ DVD/MPEG2 decoder card. Want ik was ook vanplan om deze te kopen voor DVD + DIvX + TVout

mvg
Ja de DXR 3 kaart van creative is exact het zelfde als de Hollywood +. Het enigste verschil is dat de programmatuur door creative is aangepast. Ze hebben dus zeg maar hewoon de hollywood player gepakt en daar een andere skin omheen gebouwd zodat het lijkt of dat het allemaal van creative is.

maar let er dus op dat je hier never geen Div(x) mee op je tv krijgt. Het is gewoon een hele goede hardwarematige DVD speler voor je pc.

Niet kopen voor DivX dus, gaat niet werken!

• BC3 Victim
Je kan toch met gewone TV-Out (zoals de GF 2 MX) Je monitor beeld op de tv af laten spelen, en dan dus een film op je monitor draaien en dan op de tvkijken? Hiervoor wou ik een kaart aanschaffen met tvout maar als dat toch niet werkt...... :(

Pagina: 1