[BC3] probleem ram

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik heb het programma sisoft en daar op stond dat mijn comp sdram , dimm aanvaard, ik kocht 256mb ram , stak het in de comp , en het beeld flashte toen ik het opstarte , het ging dus ni gecombineerd met mijn andere ram of ni gecombineerd, kan het ook zijn da ik beter 128 koop???
vriendelijke groeten, jochen

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

(jarig!)
:?

Beetje weinig info over jouw systeem...

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• BC3 Victim
wel, een compaq om te beginnen!!!!
er steekt 64 mb ram in processor is nen 500 mhz en wa moet ge nog weten
>:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

(jarig!)
Probeer anders te achterhalen wat voor en hoeveel geheugen je mobo maximaal ondersteunt. Niet alle (met name oudere) mobo''s kunnen met 256MB uit de voeten.

Dan is idd het 128MB alternatief zo slecht nog niet...

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• BC3 Victim
bedankt