[BC3] Nieuw moederbord

Pagina: 1
Acties:

• Millennium
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 13:21

Millennium

Bug free !!!

Topicstarter
Goedendag...

Ik wil in augustus een nieuwe pc kopen/samenstellen. Waarbij ik zat te denken aan een Athlon systeem.
En nu zoek ik een mooi moederbord die goed werkt icm een "Terratec Xlerate Pro".
Welke chipset raden jullie mij aan ???:?
Ik zat zelf te denken aan een ASUS A7M266 (AMD 761 + Via 686B Southbridge)

mvg

Rampen bak 2004

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik zou wachten totdat de Apollo 266 chip te krijgen is voor de Tbird. En Asus zijn redelijk goede mobo''s, zou alleen geen CubX nemen die zijn om te :r. Ik zou aanraden een AOpen (heb ik zelf ook) prima ding een sneller met booten dan de Ausu broer >:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 20:09
Ze doen het allemaal wel goed volgens mij.

Verwijderd

Ik heb zelf een MSI k7t turbo, lekker mobo''tje, mooi makkelijk, als er iets mis is geven de diagnostic leds wel aan wat er kapot is, en ook nog goedkoop :D

• BC3 Victim
Zou gaan voor de DFI AK76SN , zo''n 100 tot 150 piek goedkoper :) , en met multiplier switches :P , dat heeft de Asus nie. Heb ''m vandaag binnengekregen, dus kan je nog niet vertellen hoe ie loopt, ben nog bezig met knutselen :D , eerst nog ff ''t centrum in

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Check trouwens ff onder al die andere topics over DDR systeempies & moederbords, kan bijna knippen & plakken >:)

• Millennium
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 13:21

Millennium

Bug free !!!

Topicstarter
Bedankt voor jullie reakties, maar heb toch het idee dat mijn vraag niet duidelijk is.
Dus voor alle duidelijkheid: Ik wil mijn Vortex 2 geluidkaart kunnen blijven gebruiken. En aangezien een Vortex2 en VIA KT133 problemen geven, wil ik dus een Mobo met de meeste kans van slagen. AMD chipset of de nieuwe KT266 chipset.

mvg

Rampen bak 2004

Pagina: 1