"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Zijn je PC en je printer allebei geaard ?
Indien dat niet zo is en je een printer aansluit (terwijl de PC aanstaat) kun je daarmee je printerpoort om zeep helpen.
Is dat misschien gebeurd ?
Indien dat niet zo is en je een printer aansluit (terwijl de PC aanstaat) kun je daarmee je printerpoort om zeep helpen.
Zowel printer als pc hebben een voedingskabel met alle drie de adres aangesloten. En aangzien dit een bedrijf is vermoed ik wel dat de aarding werkt.
Dien copy rechtstreeks naar een poort van een file kan die toch niet beschadigen ?
Dien copy rechtstreeks naar een poort van een file kan die toch niet beschadigen ?
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Ik hoop dat je met geaard bedoeld gewoon een voedingskabel met aarding in hé.Op vrijdag 04 mei 2001 13:13 schreef masaman het volgende:
Zijn je PC en je printer allebei geaard ?
Niemand een ideetje. Het rare is als je die poort nu verwijdert in windows detecteert hij die terug. Alleen afdrukken lukt niet meer ook niet met een andere printer. Herinstallatie van windows helpt ook niet.
Ik krijg juist telefoon dat hij weer niet wil printen vorige keer loste het zich blijkbaar zelf op. Pc herboot printer manueel online gebracht. Wat is nog een goed idee om te proberen. zou et aan het OS liggen het is Win 98 SE wel geupgrade van een oudere versie. Ik begin het echt moe te worden en het rare is er draaien nog printers aan andere pc''s en die doen dat niet.
De fout die je krijgt is op de dosprompt kan netwerkapparaat niet vinden opnieuw afbreken anuleren of zoiets. Terwijl deze printer wel lokaal aangesloten is.
Op den duur weet ik het ook niet meer. Ik wil za anders wel nog es een poging ondernemen om windows opnieuw te installeren maar dan zou het wel opgelost moeten zijn. Ik ga misschien vanavond proberen de faxserver er al af te gooien.
De fout die je krijgt is op de dosprompt kan netwerkapparaat niet vinden opnieuw afbreken anuleren of zoiets. Terwijl deze printer wel lokaal aangesloten is.
Op den duur weet ik het ook niet meer. Ik wil za anders wel nog es een poging ondernemen om windows opnieuw te installeren maar dan zou het wel opgelost moeten zijn. Ik ga misschien vanavond proberen de faxserver er al af te gooien.
Pagina: 1