[BC3] Seagate

Pagina: 1
Acties:

• Kayz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:59
Is een Seagate 20Gb (7200rpm)schijf goed i.p.v een Maxtor 20Gb (7200rpm)(niet goed leverbaar)
Ik heb er zelf geen ervaring mee.

De Seagate heeft wel minder cache, merk je dit?

Verwijderd

De Seagate die ik heb is echt fluisterstil. Je hoort ''m niet. Da''s een vette plus. En over de cache kan ik geen oordeel geven. Heb ''m net een week... Tot nu toe bevalt ie uitstekend... 8-)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Seagate is gewoon een betrouwbare hd, cache verschil merkt de gewone huis/tuin/keuken gebruiker niet.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-06 10:25

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Nou die 15GB 5400rpm Zeegat van mij giert als een gillende keukenmeid!!

www.nintendocasemods.com

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:11
M''n 4,5 GB SCSI van Seagate maakt wel geluid ... maar of ie nou herrie maakt :? ... Nèh, dat zou ik niet zeggen. ''t Valt nog wel mee :).

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Nou die Seagate Barracuda 15Gb 7200 RPM van mij hoor je bij de buren nog... |:(
Een heel verschil vergeleken met mijn Western Digital 20 Gb 7200 RPM, dat ding is muisstil :P

En dan wordt die Seagate ook nog es loeiwarm bij normaal gebruik...terwijl mijn WD lekker koel blijft :)

Voor mij nooit geen Seagate meer, maar lekker WD of Maxtor:9~

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1