"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Sorry sorry, maar de site is eigendom van Elsevier. Dus ik heb er verder nix aan. Maar ok, als het niet mag dan mag het niet.
Ik weet niet zeker of dit mag, ik verdien er niks mee, excuses als ik nu in overtreding ga.
www.tweakers.net
Dit is een site waar je Hardware/software/diensten/ etc etc. kan raten. Het ziet er mooi uit en is goed opgebouwd. Zeker een kijke en een stemmetje waard.
www.tweakers.net
Dit is een site waar je Hardware/software/diensten/ etc etc. kan raten. Het ziet er mooi uit en is goed opgebouwd. Zeker een kijke en een stemmetje waard.
[quote]
excuses als ik nu in overtreding ga.
www.tweakers.net
Okee. Val maar op je knieen en laat maar horen..
Uit de faq: "Mijn website is de beste van de hele wereld, en ik wil iedereen daar de hele tijd van op de hoogte stellen.
En dat zien wij als spammen... Ook zoiets wat niet gewenst is"
excuses als ik nu in overtreding ga.
www.tweakers.net
Okee. Val maar op je knieen en laat maar horen..
Uit de faq: "Mijn website is de beste van de hele wereld, en ik wil iedereen daar de hele tijd van op de hoogte stellen.
En dat zien wij als spammen... Ook zoiets wat niet gewenst is"
I don't like facts. They have a liberal bias.
Dit maakt het echt verdacht spammerig jaOp vrijdag 04 mei 2001 12:09 schreef PWM het volgende:
Het ziet er mooi uit en is goed opgebouwd. Zeker een kijke en een stemmetje waard.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1