[BC3] 3,5 naar 5,25".?

Pagina: 1
Acties:

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:47
probleem> ik moet een 3,5" zipdrive inbouwen bij iemand die alleen nog maar 5,25" sleuven heeft..

hoe ga ik dat doen? zijn daar kitjes voor.?

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

Ja ! ik geloof zelfs dat er een 5,25 bracket bijzit..check dit even....

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Zijn uiteraard brackets voor. Plastic en staal. Kost maar fl7,50

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Gewoon ff naar je local pcboer en een bracket halen.

Een ander oplossing is gewoon je floppydrive eruit slopen. Die gebruikt toch niemand meer..... Toch?

Verwijderd

Off topic:
Die heb je toch soms nodig bij het installen van een OS op een helemaal lege HDD...
/Off toppic:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Neh joh, bijna alle OS cd''s zijn bootable, Windows 98/me/2000, Lunix e.d. zijn allemaal bootable, who needs FDD :))

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

kan zonder maar het is handiger hem te bewaren.....(stel je internet ligt plat dankzij je provider en je moet even snel een wordfile meenemen....?)

Verwijderd

Ik bedoel maar.... 8-)

Verwijderd

Bewaren is uiteraard logisch! Mocht je hem dan toch nog een keertje nodig hebben dan kun je hem er altijd even aan hangen.

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Norton Ghost/Partition Magic/Programma''s die bij nieuwe HD''s nodig zijn zoals maxblast????
Heb je overal een FDD voor nodig

Verwijderd

En wat dacht je van je bios flashen ??

Verwijderd

Op het moment dat je een floppydrive nodig heb hang je hem er toch gewoon ff aan?

Wees nou eerlijk... waar heb je meer aan? Een Zip drive of een floppydrive?

BTW ik weet niet hoe het bij jullie is, maar volgens mij ondersteund mijn mobo ook eventueel opstarten via een ZIP drive!! :)
Zal dit wel ff checken.....

Verwijderd

Hey, dat doet die van mij volgens mij niet. Zal thuis eens kijken, ben nu (nog) aan ''t werk.

Verwijderd

maar zip-disks zijn weer moeilijker uitwisselbaar! (niet iedereen heeft een zipdrive). een van de redenen voor een diskdrive is snel ff een word-doc op een losse laptop zetten, ipv rebooten om aan t netwerk te hangen...

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:26
Geen floppydrive, ik heb m''n Partition Magic 6.01 floppen toch echt nodig.
Pagina: 1