ik wil graag effe uitzoeken welke merk en type deze kasten zijn.. ook bij welke leverancier ze te krijgen zijn. (tis voor mn werk)

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
SUKKEL.. das mijn site..Op vrijdag 04 mei 2001 12:06 schreef herpe025 het volgende:
http://www.xs4all.nl/~rshair/DSC/kast1.jpg
NEWBIE
heel simpel... ik heb een BIGGA HD.. met een HOOP PICS..Op vrijdag 04 mei 2001 12:16 schreef herpe025 het volgende:
Wat ben je dan voor een eikel als je niet eens mmeer weet waar je wat vandaan haalt
Verwijderd
euh.. okay.. ennuh type nummers?Op vrijdag 04 mei 2001 20:40 schreef tweakerrrr het volgende:
De bovenste is dat 100% wel (ik zal wel even een foldertje scannen). De onderste is een Enlight
Verwijderd