[BC3] Microsoft Racewheel en gamepad werken niet samen.

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hoi,

Ik heb een Microsoft racestuur (sidewinder precision racing wheel) en een microsoft gamepad (sidewinder freestyle pro) die beide aangesloten zijn op een USB-hub (van Sitecom, zo''n kutding wat tegen je praat). Op deze hub heb ik ook nog een intellimouse aangesloten (eveneens van Microsoft). Zodra de gamepad en racestuur samen aangesloten zitten wordt alleen nog maar de gamepad herkent, die aangeeft dat de stuurprogramma''s niet goed geinstalleerd zijn en de andere wordt niet herkent (moet een racewheel en virtual keyboard staan). Als ik mijn racewheel daarna weer uitplug wordt hij niet meer herkent, als ik alle USB apparaten van de HUB haal, dan moet ik geluk hebben wil het racestuur wel herkent worden, mijn lieve pratende USB hub geeft ook niet langer aan dat hij herkent wordt, normal bij het opstarten hoor je <downstream .. plugged-in>, dit doet hij bij muis en de gamepad maar niet bij het racestuur). Heeft iemand toevallig een oplossing om beide apparaten tegelijkertijd aan te sluiten, Microsoft zelf weet het ook niet echt. Naast de gampepad en racewheel heb ik nog een USB intellimouse en een Epson USB printer. onafhankelijk van elkaar werken ze perfect, en ook hebben de devices genoeg stroom vanaf de USB hub, dat had ik al na gekeken.

grtz,

-Lang leve de Universal Serial BUG-

ps. Printer zit niet op hub maar direct op computer

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen