Ok, hele suffe vraag misschien, maar net Lite-on 12x10x32x 12101B ingebouwd. Diskette die erbij zat met de dosdrivers (just in case...) installed, firmware upgrade erin geflashed (LS31 > LS 38), ging goed, gereboot toen-ie klaar was met flashen (ging ook goed) maar nog steeds herkent WinME ''m niet als brander, alleen als lezer? Zowel voor als na het flashen gaf CDRwin al aan dat er geen brander aanwezig is (zegt ook Lite-on =12x lezer). Config is nog verder precies hetzelfde als met mijn vorige philips 3610. Dus: IBM = master prim IDE; Maxtor = slave prim IDE; Lite-on = master sec IDE en Aopen = Slave sec IDE...
Het vreemde (mijn geluk misschien) is dat adaptec helemaal niet moeilijk doet... CDRWin heb ik al opnieuw installed, een keer gereboot met de IDE kabel van de Lite-On eruit en daarna weer met de kabel erin... niks nada noppes.
Iemand een idee wat hier aan de hand kan zijn? alvast bedankt
Het vreemde (mijn geluk misschien) is dat adaptec helemaal niet moeilijk doet... CDRWin heb ik al opnieuw installed, een keer gereboot met de IDE kabel van de Lite-On eruit en daarna weer met de kabel erin... niks nada noppes.
Iemand een idee wat hier aan de hand kan zijn? alvast bedankt